ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 22 شهریور 1394 08:14

ارائه خدمات پس از فروش شرکت آبرسان تهران مهم

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 28 اسفند 1402
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :خیابان شریعتی، بالا تر از خیابان مطهری، کوچه کلاته ، پلاک 94 ، واحد2
تلفن :77999407-77933083(021)
موبایل :09120296614
ایمیل : abresantehran@gmail.com
ریال

شرکت آبرسان تهران فعالیت خود را در زمینه تهیه و توزیع دستگاه های تصفیه آب از سال 1390 در شهر تهران آغاز نمود. این مجموعه از ابتدا سعی بر آن داشته تا با کسب تجربه و شناخت نیازهای کشور، اقدام به تهیه و ساخت انواع سیستم های تصفیه آب با تکنولوژی جدید و سازگار با محیط زیست نماید. در این راستا با بکارگیری متخصصان مجرب و همکاری با شرکت های معتبر شروع به تهیه و ارائه انواع سیستم های تصفیه آب از قبیل میکرو فیلتریشن ( MF ) ، الترافیلتریشن ( UF ) ، نانوفیلتریشن (NF) ، اسمز معکوس ( RO ) و ضد عفونی با اشعه فرا بنفش یا همان UV را نمود.
امروز شرکت ابرسان تهران با دارا بودن عاملین فروش در سراسر ایران مفتخر است خدمات شایسته ای را به بیش از8.000 مشترک در منازل مسکونی، شهرک های صنعتی، مراکز تجاری و اداری اقساء نقاط کشور عزیزمان ایران ارایه نموده است .
اطلاع رسانی و انتقال دانش و آگاهی به مشتریان در خصوص انتخاب محصول مناسب با شرایط خود و نحوه بکارگیری و نگهداری از دستگاه ها، همواره از دغدغه های اصلی مسئولین شرکت آبرسان تهران بوده و آموزش های لازم و بروز شده عاملین فروش و خدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار داده است. زیرا در این مجموعه اعتقاد به رفع نیاز مشتری با انتخاب و بکارگیری صحیح محصول است. در این راستا گروه بصورت دوره ای و منظم اطلاعات و تجربیات خود را از طریق امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بروز نموده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
امید است تا با راهنمایی های شما عزیزان بتوانیم مشکلات را مرتفع نموده و خدمات شایسته تری را به شما ارائه نماییم .




وبسایت : http://abresantehran.ir


تلفن : 77999407- 77999423 



ایمیل : abresantehran[at]gmail.com



آدرس : تهران خیابان شریعتی بالا تر از خیابان مطهری کوچه کلاته ، پلاک 44 ، واحد2 




جابجایی و نصب مجدد دستگاه تصفیه آب :
مطمعناً برخی از همشهریان عزیز نیاز دارند تا منزل خود را جابجا کنند . در این زمان نیاز دارند تا دستگاه تصفیه آب خود را از منزل قدیمی باز کنند و در منزل جدید نصب کنند . کافیست تا با تماس با شرکت آبرسان تهران و رزرو روز و زمان جابجایی وسایل منزل خود ، از خدمات جابجایی و نصب دستگاه تصفیه آب در منزل جدید خود بهره مند شوید . ارائه این خدمت به گونه ای است که در زمان جابجایی سرویس کار به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه تصفیه آب را باز نموده و در همان ساعت به منزل جدید شما انتقال داده و مجدداً نصب می کند .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
احسان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.