ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

شنبه, 21 مرداد 1396 12:00

گروه معماری , دکوراسیون داخلی آرل

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5
به روز رسانی :سه شنبه, 25 مهر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
گروه معماران آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، شهرسازی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری بوده است .
گروه معماران آرل با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی- مهندسی دانش آموخته و آشنا به روشهای مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضاهایی متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، مسکونی، صنعتی، اداری و ... ارائه دهد.
برای ورود به بخش پروژه های انجام شده توسط گروه معماران آرل اینجا کلیک کنید.



وب سایت معماری آرل

وب سایت معماری آرل، فعالیت حرفه ای خود در زمینه معماری و معماری داخلی را در بهمن ماه سال 1391 آغاز نمود و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این وب سایت تحت حمایت و سرپرستی گروه معماران آرل قرار دارد. پیش از شکل گیری وب سایت آرل، با وجود تمام وب سایت های خوب و معتبر معماری به زبان فارسی، خلا وجود وب سایت معماری فارسی که ارائه گر فعالیت روز معماران و معماری دنیا باشد، احساس می شد. بر این اساس، وب سایت آرل با هدف ارائه ی دانش روز معماری به جامعه یی معمار ایران و آشنایی معماران و طراحان ایرانی با معماری و طراحی در سراسر دنیا تاسیس و ارائه شد. در حال حاضر، وب سایت آرل به عنوان بخشی از فعالیت خود، با تمرکز بر روی وب سایت های معتبر معماری انگلیسی زبان و ترجمه ی متون سعی در انتقال دانش و نمایش معماری روز دنیا به زبان فارسی دارد. همچنین در بخش دیگر، با کمک گرفتن از اساتید و فارغ التخصیلان معماری دانشگاه ها به تولید و ارائه ی مقالات معماری به زبان فارسی می پردازد.
در حال حاضر وب سایت آرل به عنوان یکی از پر بازدید وب سایت های فارسی زیان در زمینه ی معماری و طراحی داخلی، رسانه ای در اختیار جامعه ی معماری کشور است. اساتید، معماران، طراحان و دانشجویان عزیز می توانند جهت انتشار مقالات، مطالب، پروژه ها و ... با وب سایت آرل در تماس باشند.
https://www.arel.ir/fa/News-Category-295.html

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.