ریال
يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

بهروز

بهروز

براق (جلا دهنده) کننده آرتاسیل. آرتاسیل بعنوان یک پوشش نهایی جهت سنگ های آنتیک و مصنوعی,سطوح بتنی,آجری و سفال قرار می گیرد و علاوه بر ضد آب نمودن سطح نما,بدلیل براقیت عالی و چسبندگی خوب به سطح در برابر زرد گرایی,جرم پذیری و رطوبت زیاد دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. ویژگیها: - آنتی باکتریال و مانع از رشد و نمو قارچ ها و جلبک ها در مناطق مرطوب - آشکار نمودن زیبایی رنگ و بافت سطح سنگ - مقاوم در برابر اشعه UV خورشید,بدون زرد گرایی - فاقد پوسته پوسته شدن در گذر زمان - بالا بردن مقاومت سطح در برابر عوامل فرسایش - مقاوم در برابر رطوبت - قابلیت شستشو - اجرای آسان - ضد آب نمودن سطح.
جمعه, 14 خرداد 1395 06:58

پوشش نانو ذرات آرتاسیل

ماده نانویی آرتاسیل 11001 آرتاسیل 11001 یک ماده غیر سمی است که بوسیله تکنولوژی نانو طراحی و فرآوری شده است.این ماده به سرعت در ساختار مصالح ساختمانی نفوذ کرده و با دی اکسید کربن موجود در هوا واکنش داده و یک شبکه پلیمری آبگریزغیرقابل حل در آب را تشکیل داده و بدین ترتیب سطح مورد نظر بدون تغییر رنگ,آبگریز می گردد. ویژگیها: - دارای طول عمر بالا - محیط دوست و غیر سمی - خاصیت خود تمیزشوندگی(دوده و گرد غبار معلق در هوا در سطح ساختار می نشیند اماجذب سطح سازه نمی شود و با بارش باران یا گرفتن شلنگ آب در سطح نما به مانند روز اول تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می گردد) - از یخ زدگی و فروپاشی مصالح ساختمانی جلوگیری می کند - در برابر اشعه ماورابنفش خورشید(UV) به مانند یک فیلتر عمل می کند.در نتیجه سطح نماهایی که در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستند.نما دچار رنگ پریدگی یا تغییر رنگ نمی شود. - در مناطقی که رطوبت بالایی دارند در سطح اینگونه از نماها,کپک,قارچ وجلبک رشد نمی کند و باعث ایجاد یک نمای نامطلوب نمی شود و سطح نما همیشه بمانند روز اول تمیز و زیبا می ماند. موارد کاربرد: آجر,سفال,سنگ مصنوعی,سنگ طبیعی,چوب خشک,کاغذ,ایرانیت,موزايیک,گچ,سطوح بتنی و... .
آرتاسیل 6001 عایق آب بندی و عایقکاری آرتاسیل.این عایق رطوبتی دارای انعطاف پذیری و مقاومت کششی وخمشی مناسبی می باشد که محصولی نوین وجدید برای جایگزین کردن با محصولات سنتی(ایزوگام و قیروگونی)عایقکاری می باشد و رایج ترین روش عایقکاری در پروژه های بزرگ بواسطه سرعت اجرای آن و قیمت اقتصادی آن می باشد. ویژگیها: - انعطاف پذیری - مقاومت بالا د ربرابر گرما و سرما.انواع شوینده های خانگی,اسیدی و قلیایی - طول عمر بالا به مانند سیمان - محیط دوست و سازگار با محیط زیست - چسبندگی خوبی نسبت به سطوح مختلف و قابلیت اجرا روی انواع سطوح ساختمانی را دارد - رنگ پذیری بالا - غیر قابل اشتعال - فاقد آلودگی و آسیب های فیزیولوژی - کاربرد آسان و عدم نیاز به مهارت و تجهیزات خاص - سرعت اجرای بالا - مقرون به صرفه و اقتصادی - عدم نیاز به تیغه چینی و پلاستر در استخرها پس از اجرای آرتاسیل 6001ونسب کاشی بر روی سطح عایق.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.