ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

nader

nader

جمعه, 24 ارديبهشت 1395 04:34

آموزش اتوکد

نرمافزاراتوکدوضرورتیادگیریآن

نرمافزار  AutocadنوشتهشرکتAutodesk  یکیازدههانرمافزاریاستکهتوسطاینشرکت طراحیوبهبازارعرضهشدهاست. عبارتCAD خلاصهایاستازسهکلمهComputer Aided Design or Draftingکهمعنایآنترسیمیاطراحیبهکمکرایانهاست وعبارت Auto ازکلمه  Automaticبهمعنایخودکارگرفتهشدهکهدرواقعمعنیعبارتبالاطراحییاترسیمبهکمکرایانهبهصورتخودکارمیباشد. ایننرمافزارازمحبوبیتبسیاربالاییدربینکاربرانخودبرخورداراستوطیفکاریآنمحدودهبسیاروسیعیرادرعلوممهندسیوطراحیپوششدادهوبهوسیلهآنهمهنوعنقشهاعمازسادهوپیچیدهبهراحتیقابلترسیممیباشد. اولیننسخهایننرمافزاردرسال 1982 طراحیشدوتاکنونهمهسالهنسخهجدیدیازآنتوسطشرکتسازندهاش،بهبازارعرضهمیگردد.

اتوکدازدستهنرمافزارهایوکتور یامختصاتیمیباشد،بههمیندلیلازدقتبسیاربالایی درترسیمبرخورداراستتاجاییکهمیتوانددقتترسیمراتاهشترقمبعدازاعشارمحاسبهنمودهوبهراحتیبانرمافزارهایگرافیکیومهندسیارتباطبرقرارکند.باتوجهبهاينکهامروزهرايانهدرتماميعلومکاربردداردلذادانشجویانمعماري و یکنقشهکشبرایحفظموقعیتخوددراینبازارکارونیزبهمنظوربهروزبودن،بايدبطورکاملباايننرمافزارآشناباشد و تواناییکارباایننرمافزارویانرم افزارهایمشابه راداشتهباشد،زیراايننرمافزارکمکميکندتانقشههاراراحتترترسيمنمايندوهمچنينبهترميتوانندبايگانينمايند و  ايننرمافزارکمکمينمايدتادرموقعپرينتنيزبررويمقياسنيزمديريتنماييم،بااينتفاصيلتبحردراينبرنامهنيازميباشد.

دراین دوره ی آموزشی،کهتدریسی با بیان سادهازاتوکدمیباشد،سعیبرآناستتاآموزشبهترتیبیکاربردی و گام به گامدرکنارهمقرارگیرند تا آموزندگان به راحتی مفاهیم این درس را درک و استفاده نمایند.

تعداد جلسات آموزش با توجه به توانایی شما در یادگیری برگزار می گردد

 

مهندس قاسمیان

 

09120896025 - 09393948150

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.