ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

costumer

costumer

دوشنبه, 15 شهریور 1395 15:11

طراحی سایت

شرکت سروش پرداز با استفاده از کادری مجرب در زمینه آخرین تکنولوژی های طراحی سایت،اقدام به طراحی سایت های اختصاصی و سفارشی، فروشگاه های اینترنتی،پرتال های اختصاصی، انجمن و فروم میکند تمامی طراحی ها مطابق خواسته و سلیقه مشتریان عزیز و بصورت کاملا هدفمند و کاربردی می باشند.
درب کارا ارائه دهنده انواع درب های ضد سرقت ،چهارچوب فلزی و درب داخلی تولید و عرضه انواع مدل های درب اتاقی اعم از اچ دی اف -ام دی اف با روکش های طبیعی راش،ملچ ..... وروکش پی وی سی را با ارایه خدمات پس از فروش چهار چوب های فلزی این مجموعه از ورق 2 کره ای با جای قفل و جای لولای پانچ شده تشکیل و به صورت پرس برکی می باشد. همچنین چهار چوب های چوبی این مجموعه تمام چوبی روسی با مدل های مختلف می باشد. درب های ضد سرقت این مجموعه وارداتی از کشور ترکیه می باشد.
دوشنبه, 15 شهریور 1395 15:12

بهینه سازی و سئو وب سایت

سئو( SEO ) یک فرآیند یک روزه یا یک هفته ای نیست که هر کسی قادر به انجام آن باشد؛ بلکه نیازمند علم زیاد ، زمان و هزینه ای است که اگر بهینه سازی وب سایت ( SEO ) به درستی انجام شود و روند بهینه سازی ( SEO ) متداوم باشد، درآمد شما بسیار بیشتر از هزینه شما خواهد بودپس از طراحی وب سایت بهینه سازی و سئو ( SEO ) سایت شما اولین مطلبی است که باید مورد توجه قرار دهید سروش پرداز با تیم تخصصی و مجرب در زمینه سئو، سایت شما را به بهترین نحو، برای موتورهای جستجو بهینه می کند. ما متناسب با نیاز و هزینه ای که در نظر دارید ، وب سایت شما را بهینه سازی می کنیم برای استعلام هزینه بهینه سازی وب سایت خود با ما تماس بگیرید.
دوشنبه, 15 شهریور 1395 15:12

خدمات طراحی گرافیکی و چاپ

شرکت سروش پرداز با اعتقاد به تاثیر هنر طراحی گرافیک در زمینه تبلیغات افتخار دارد تا در این راستا نیاز همکاران را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برآورده کرده تا گام بلندی در جهت توسعه و بهتر دیده شدن همکاران و کارآفرینان بر دارد. از این رو فعالیت خود را در زمینه ی طراحی گرافیک و چاپ به صورت زیر طبقه بندی کرده است. طراحی لوگو ها چاپ سررسید95 و هدایا طراحی کاتالوگ ها و بورشور ها طراحی کارت ویزیت
یکشنبه, 03 مرداد 1395 12:06

طراحی نرم افزارهای موبایل

شرکت سروش پرداز با استفاده از کادری مجرب در زمینه آخرین تکنولوژی طراحی اپلیکیشن های موبایل، اقدام به طراحی نرم افزار های بومی، نرم افزارهای تحت وب و نرم افزارهای ترکیبی میکند. تمامی طراحی ها مطابق خواسته و سلیقه مشتریان عزیز و بصورت کاملا هدفمند و کاربردی می باشند.برنامه های تولیدی طبق نظر مشتری به زباهنای برنامه نویسی اندروید و زبان ios(ای او اس) نوشته می شوند.
کسب و کار خود را با برندینگ مطرح کنید ! این روزها در بین بسیاری از افرا این باور اشتباه رایج شده است که فقط طراحی وب سایت کافیست و آنها با طراحی یک وب سایت حرفه ای و حتی نیمه حرفه ای می توانند با رقیبان خود در صفحه اول گوگل رقابت کنند، در نتیجه با گمان اشتباه تنها هزینه طراحی وبسایت خود را در نظر می گیرند. برندینگ به معنای شناساندن حرفه و محصولات خود و جذب کاربران در سطح وسیع است یکی دیگر از خدمات سروش پرداز بازاریابی اینترنتی و برندینگ می باشد که با برندینگ موثر نام شما را به مخاطبان معرقی می کند.
شرکت فارسی دُر طراح و مجری انواع سیستم های کنترل تردد اتوماتیک مطابق نیاز بازار کشور ، با در اختیار داشتن کادری مجرب و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه انجام انواع درب های اتوماتیک شیشه ای ، جک های بازویی ( الکترومکانیک / الکتروهیدرولیک ) راه بند ، کرکره های رول آپ و سیستم های کنترل تردد . این شرکت با به کار گیری کادری مجرب درصدد ارائه بهترین و برترین محصولات روز دنیا بوده است و تا به حال نیز با پشتکاری ستودنی به این امر مهم دست یافته و توانسته است سهم بسزایی در ارتقای صنعت ساختمان کشور داشته باشد . شرکت فارسی در مفتخر است که تولید درب های اتوماتیک مکانهایی مانند شرکت ملی گاز ایران، مجتمع تجاری جم،ساندویچ هایدا،هتل شهر،ایستگاه BRT را بر عهده داشت برای دیدن نمونه کارها به وبسایت ما مراجعه نمایید. یا برای مشاوره با شرکت تماس بگیرید.
شرکت آسان باز سیستم با سابقه ای طولانی ، در زمینه ساخت و فروش درب اتوماتیک ( Automatic Doors )، درب اتوماتیک شیشه ای ،فروش فریم و شیشه درب ها ، درب اتوماتیک کرکره ای ، درب پارکینگی و کرکره برقی فعال می باشد. شرکت آسان باز افتخار دارد که با تولید بیش از 2000هزار درب اتوماتیک در سال در ساختمان گامی مهم و موثر برداشته است. تمامی مراحل از طراحی تا نصب با تجهیزات پیشرفته توسط پرسنل فنی آسان باز انجام میگردد برای دیدن نمونه کار به وبسایت ما مراجعه نمایید http://www.asanbaz.com/ همچنین میتوانید برای هرگونه مشاوره با شرکت تماس حاصل نمایید
گروه سینا مد کالا دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و به همراه بخش های زیر مجموعه خود در زمینه واردات، توزیع و فروش مواد و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی با برترین کیفیت و همچنین ارائه آموزشهای لازم فعالیت می نماید. خدمات سینامد کالا: -عرضه محصولات با کیفیت برتر و ساخته شده توسط شرکتهای معتبر بر اساس آخرین فن آوریهای مدرن دنیا – ارائه خدمات مناسب در بخش فروش و پس از فروش همراه با بهترین پشتیبانی های بازرگانی و فنی – پشتیبانی در زمینه های علمی و عملی، آموزش و مشاوره و برگزاری دوره های آموزشی در ایران و خارج ازکشور برای دیدن نمونه محصولات حتما از وبسایت ما دیدن فرمایید sinamedkala.com
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.