ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

سجاد

سجاد

شنبه, 22 آبان 1395 16:48

دستگاه رول فورم سینوسی

دستگاه رول فورم سینوسی باچند نام (کرکره-چنکو) شناخته شده است .این دستگاه شامل 11ایستگاه می باشد. همچنین ورق ورودی این دستگاه عرض 1مترو1.25متر و ضخامت 0.35الی0.6 می باشد. ورق این دستگاه بیشترین مصرف را در کشور داراست.
شنبه, 22 آبان 1395 16:48

رول فورمینگ ذوزنقه

دستگاه رول فورم ذوزنقه جهت تولید ورق کرکره ذوزنقه به کار می رود. ورق ورودی این دستگاه ورق به عرض 1000و1250 می باشد. ورق ذوزنقه معمولا در پوشش سقف کاربرد دارد.اما برای نمای سازه نیز استفاده می شود.
شنبه, 22 آبان 1395 16:48

رول فورمینگ عرشه فولادی

در این روش به جای تیرچه و سفال از پروفیل ذوزنقه ای استفاده می گردد. پروفیل ذوزنقه ای سقف ورق گالوانیزه ای است که به شکل ذوزنقه ای آجدار فرم داده شده و به عنوان قالب و میلگرد اصلی در سقف مصرف شده و باقی می ماند و همین امر موجب ماندگاری شیره بتن در سقف میگردد. پروفیل های ذوزنقه ای شکل سقف برای انواع دهانه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و تا دهانه 4 متر بدون پایه موقت و تا دهانه 7 متر با پایه موقت در وسط دهانه استفاده می گردد .
این دستگاه می تواند دو نوع ورق را تولید کند. این دستگاه برای مکانهای کوچک مناسب تر می باشد.در این دستگاه برای هر طبقه موتور گیربکس مجزا استفاده می شود همچنین ار لحاظ قیمت نسبت به دستگاههای تک طبقه مرغوب به صرفه است.
چهارشنبه, 12 آبان 1395 12:08

رول فورمینگ شادولاین

دستگاه رول فورم شادولاین جهت تولید ورق کرکره شادولاین به کار می رود. ورق ورودی این دستگاه ورق به عرض 1000و1250 می باشد. این ورق با توجه به عرض مفید بیشتر نسبت به ورق ذوزنقه مرغوب به صرفه می باشد.
دستگاه تولید پروفیل های گالوانیزه پنجره های دوجدارهupvcبرای تولید تمامی پروفیل های upvc مورد ادستگاه تولید پروفیل u دارای 12 ایستگاه می باشد که هر ایستگاه را می توانددر کمترین زمان به اندازه مد نظر تغییر داد.این دستگاه می تواند پروفیل های u به عرض15تا عرض 100 میلی متر را تولید نماید.ارتفاع تمامی پروفیل هاتا 60 میلی متر قابلیت تولید دارند.این دستگاه را در صنعت رول فورمینگ درستگاه مادر می نامند.ستفاده قرار می گیرد.
تولید انواع طرح های سفال از قبیل ژنوا تایوانی پالرمو ذوزنقه ای سویدی و ....
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.