ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

v

v

یکشنبه, 27 تیر 1395 06:51

هتل سه ستاره سی برگ

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مکانی ، با معماری مدرن در هشـت طبقه، دارای پنجاه و شش واحد اقامتی به صورت اتاق دو تخته،سه تخته و آپـارتمـان های یک خـواب،دوخـواب،لاندری،کـافی شاپ،ترانسفررفت و برگشت رایگان به حرم مطهر،رزرو اینترنتی،صرافی،رستوران چینی و ایرانی،اینترنت ،پارکینگ و تالار های مجلل پیشرفته جهت اجرای مراسم در خدمت شما مجاورین و مسافرین مشهد مقدس میباشد
جمعه, 01 مرداد 1395 13:58

تجهیزات هتل ورستوران حائری

گروه تجهیزات هتلی حائری افتخار دارد با سابقه چندین ساله و با در اختیار داشتن چندین نمایندگی رسمی و انحصاری تجهیزات هتل ، تالار، رستوران و کترینگ در خدمت صنعت گردشگری و اقامت باشد. این گروه آمادگی دارد تا با کادری مجرب و با سابقه در زمینه طراحی، نظارت بر چیدمان و تجهیز مراکز اقامتی و پذیرایی با تجهیزات مدرن معتبر داخلی و خارجی تا مرحله بهره برداری در خدمت شما باشد. تجهیز و تجهیزات رستوران چیدمان داخلی یک رستوران و همچنین استفاده از تجهیزات رستورانی مناسب و زیبا میتواند نقش بسزایی در شهرت و کیفیت رستوران داشته باشد از این رو انتخاب وسایل و تجهیزات و نحوه چیدمان و تجهیز رستوران دغدغه ی بسیاری از مدیران رستوران ها میباشد گروه تجهیزات رستوران حائری با ارائه بهترین ، با کیفیت ترین و مناسب ترین تجهیزات برای رستوران شما ،این دغدغه را به حداقل رسانده و با مشاوره های کار امد در کنار شما می باشد.
جمعه, 01 مرداد 1395 13:58

ماشین آلات صنعتی وبسته بندی

با بیش از ۱۵ سال سابقه اجرایی در بخش صنعت و با بهره گیری از مهندسین و كارشناسان مجرب در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی- شیمیایی- نوشیدنی ها- لبنی و بسته بندی ، طبق آخرین تكنولوژی روز در صنعت دنیا فعال میباشد. جلب رضایت مشتریان گرامی از مهمترین اهداف این مجموعه میباشد ، لذا در راستای رسیدن به این هدف ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت (۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ) را سرلوحه كار خود قرار داده ایم.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.