ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

مهیار بیات

مهیار بیات

دوشنبه, 30 بهمن 1396 14:33

خدمات کامپیوتر و نوتبوک

فروش انواع مینی کیس HP , Dell لپتاپ و کامپیوتر و تجهیزات جانبی
سه شنبه, 14 دی 1395 21:26

آموزش مایا و انیمه استادیو

آموزش نرمافزارهای طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی تا سطح حرفه ای توسط اساتید مجرب و انیمه پرداز آموزش نرمافزارهای MAYA و Anime Studio حتی در منزل شما بصورت تضمینی نیاز شما در اولویت برای ما قرار دارد، آنطور که میپسندید فرا بگیرید. برآریم عقل و دانایی چراغی را بر افروزیم شویم مومن به آهنگی که نفع مردمان باشد چو باشیم منفعل ناچار همه درها شود بسته گره از کار برداریم درایت کارما ن باشد (آماده پاسخ گویی و مشاوره رایگان با شما دوستان گرامی)
#QGGCPP92 shadow warriors کلن تازه تاسیس, بیاین خوش آمدید دوستان کسانی که جدید تشریف میارند کولیدر خواند شد. مقدم همه نینجوتسو کاران عزیز را گرامی میداریم و در هر زمان کولیدر هستند!
شرکت ژرفاپرداز فردا طراحی، نصب و راه اندازی شبکه در ابعاد بزرگ و کوچک مشاوره رایگان در قبل و تمامی مراحل کار قرارداد پشتیبانی و نگهداری بعد از اتمام پروژه تعمیر و اشکال یابی شبکه های کامپیوتری شبکه های محلی یا سازمانی ، فیبر نوری ، بی سیم انواع LAN/WAN برای مشاوره ، کسب اطلاعات و اعزام مهندسین مجرب با ما تماس حاصل فرمایید شرکت ژرفاپرداز فردا نصب و راه اندازی Exchange سرور مایکروسافت نصب و تنظیم کلیه رل های Exchange نصب و تنظیم Mdaemon سرعت بخشیدن به ارسال و دریافت ایمیل به درون سازمان و خارج از سازمان دسترسی از خارج از شبکه و از طریق اینترنت به Email با استفاده از Exchange Server OWA امکان ارسال و دریافت Mail از طریق موبایل و چک کردن ایمیل های سازمانی رو تبلت انجام پشتیبانی گیری Backup از ایمیل های کاربران شبکه و بازیابی Mail در مواقع بحرانی و ضروری محدودیت گذاری در ارسال و دریافت ایمیل توسط یک کاربر خاص و بستن برخی Mail ها ذخیره ایمیل باکس ها بر روی سرور محلی و حفاظت از داده های Mail Server به صورت امن شرکت ژرفاپرداز فردا با کمترین هزینه از بالاترین کیفیت خدمات بهره مند شوید . . . آیا کامپیوتر شما مشکلی دارد؟ تنها با یک تماس کارشناسان ما مشکلات کامپیوتری شما را در منزل یا محل کارتان، با هزینه مناسب و در اسرع وقت رفع خواهند کرد. خدمات ما: • نصب ویندوز • عیب یابی و رفع مشکلات ویندوز • بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز • ویروس کشی تخصصی سیستمها • بازگرداندن اطلاعات از دست رفته • نصب انواع نرم افزارهای عمومی و تخصصی • شارژ انواع پرینتر • و . . . انجام خدمات کامپیوتری در منزل یا محل کار شما تلفنهای تماس : 88558705-88558772 تلفن همراه : 09120215635
پنج شنبه, 21 مرداد 1395 12:04

مشاوره تخصصی خانواده و کودکان

مشاوره تخصصی خانواده و کودکان در کانال تلگرام ما https://telegram.me/moshaverehet
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.