ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

زایریکس

زایریکس

اخذ پذیرش دانشجویی در رشته های مختلف از جمله : پذشکی و دندانپزشکی مهندسی حقوق بین المللی آزمایشگاهی نانو و تمامای رشته های دانشگاهی توسط کارگذاری زایریکس حضور شما برای ثبت نام الزامیست آخرین مهلت ثبت نام تا اول بهمن ماه سال جاری 1395 جهت مشاوره با شماره تلفن :00995557503775 و یا تلگرام ما : https://telegram.me/Tiktak_Ltd
سلام : شرکت تیک تاک در گرجستان ، جهت پذیرش آن عزیزانی که علاقه به تحصیل در دانشگاه های بنام گرجستان - تفلیس در رشته های پزشکی، دندانپزشکی ، داروسازی، و رشته های مهندسی ، حقوق بین المللی دعوت مینماید مدارک خود را برای رزو در ترم بهمن ماه ارسال تا در نوبت ثبت نام قرار دهد . لازم به ذکر میباشد که بعد از تایید ثبت نام ، حضور متقاضی در دانشگاه لازم میباشد تا پس از گذراندن مراحل اداری الزامی میباشد . داوطلبان متقاضی میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم با مشاور ثبت نام در گرجستان از طریق تلگرام اقدام نمایند . لازم به توضیح میباشد تمام هزینه ها با حضور خود متقاضی پرداخت و رسید دریافت خواهند کرد . مخاطبان محترم لازم به ذکر است به دلیل اقامت در گرجستان لطفا با شماره تلگرام ما تماس حاصل فرمائید جهت مشاوره و یا در سایت زایریکس دات کام به طور زنده مشاوره بگیرید . ممنون شماره تلگرام 00995557503775 https://telegram.me/Tiktak_Ltd
قیمت : 500 ریال
یکشنبه, 09 آبان 1395 05:18

رزرو هتل و ترانسفر فرودگاهی

رزرو بلیط های هوایی رفت و برگشت ترانسفر فرودگاهی به محل اقامت مسافر و بالعکس همکاری با آژانس های مسافرتی و گردشگری در ایران فراهم نمودن ماشین به همراه راننده با زبانهای مورد نیاز پیگیری اقامت شما در بهترین و لوکس ترین هتل ها در گرجستان همراهی شماجهت بازدید از مناطق تاریخی و دیدنی گرجستان همراه با لیدر ( هم به صورت گروهی و یا خصوصی ) فراهم نمودن کلیه نیازهای تفریحی ، تجاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری در گرجستان گروه زایریکس با بهره گیری از منابع انسانی ماهر ، آماده است تا به کلیه اشخاص که قصد سفر به کشور زیبا و دیدنی گرجستان را دارند خدمات متنوعی ارائه دهد .
یکشنبه, 11 مهر 1395 06:57

رزرو هتل و ترانسفر فرودگاهی

گروه زایریکس در قالب تیم گردشگری و زیر مجموعه ای از شرکت تیک تاک در گرجستان گروه زایریکس در تفلیس انواع خدمات گردشگری را در گرجستان با بالاترین سطح کیفیت و مناسبترین قیمت برای دوستانی که علاقمند به سفر گرجستان دارند را فراهم نماید . از جمله خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد : رزرو بلیط های هوایی رفت و برگشت ترانسفر فرودگاهی به محل اقامت مسافر و بالعکس همکاری با آژانس های مسافرتی و گردشگری در ایران فراهم نمودن ماشین به همراه راننده با زبانهای مورد نیاز اجاره انواع اتومبیل های لوکس با راننده و بدون راننده فراهم نمودن سیم کارت رایگان همراهی شماجهت بازدید از مناطق تاریخی و دیدنی گرجستان همراه با لیدر ( هم به صورت گروهی و یا خصوصی ) فراهم نمودن تور برای خرید از مراکز خرید مورد علاقه و سلیقه شما در گرجستان اجرای تور های یک روزه و یا چند روزه در داخل گرجستان اجرای تورهای طبیعت گردی فراهم نمودن کلیه نیازهای تفریحی ، تجاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری در گرجستان گروه زایریکس با بهره گیری از منابع انسانی ماهر ، آماده است تا به کلیه اشخاص که قصد سفر به کشور زیبا و دیدنی گرجستان را دارند خدمات متنوعی ارائه دهد . شما میتوانید با انتخاب گروه زایریکس لذت سفر به گرجستان را تجربه کنید .
گروه زایریکس در قالب تیم گردشگری و زیر مجموعه ای از شرکت تیک تاک در گرجستان گروه زایریکس در تفلیس انواع خدمات گردشگری را در گرجستان با بالاترین سطح کیفیت و مناسبترین قیمت برای دوستانی که علاقمند به سفر گرجستان دارند را فراهم نماید . از جمله خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد : رزرو بیلط های هوایی رفت و برگشت ترانسفر فرودگاهی به محل اقامت مسافر و بالعکس همکاری با آژانس های مسافرتی و گردشگری در ایران پیگیری اقامت شما در بهترین و لوکس ترین هتل ها در گرجستان پیگیری اقامت شما در آپارتمان ها و خانه های مبله در بهترین مناطق گرجستان فراهم نمودن ماشین به همراه راننده با زبانهای مورد نیاز اجاره انواع اتومبیل های لوکس با راننده و بدون راننده فراهم نمودن سیم کارت رایگان همراهی شماجهت بازدید از مناطق تاریخی و دیدنی گرجستان همراه با لیدر ( هم به صورت گروهی و یا خصوصی ) فراهم نمودن تور برای خرید از مراکز خرید مورد علاقه و سلیقه شما در گرجستان اجرای تور های یک روزه و یا چند روزه در داخل گرجستان اجرای تورهای طبیعت گردی فراهم نمودن کلیه نیازهای تفریحی ، تجاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری در گرجستان گروه زایریکس با بهره گیری از منابع انسانی ماهر ، آماده است تا به کلیه اشخاص که قصد سفر به کشور زیبا و دیدنی گرجستان را دارند خدمات متنوعی ارائه دهد . شما میتوانید با انتخاب گروه زایریکس لذت سفر به گرجستان را تجربه کنید .
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.