ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

بازارینا

بازارینا

شنبه, 13 آذر 1395 10:52

جارو فندکی خودرو

با جاروی شارژی هر زمان که ماشینتان احتیاج به گردگیری داشت با اتصال به فندک ماشین در کوتاهترین زمان گردگیری کنیداین جارو با قابلیت اتصال به فندک ماشین ، تمام نقاط خودرو حتی جاهایی که دست به آنها نمی رسد را به خوبی جارو کرده و تمیزی و نظافت را به خوذروی شما بر می گرداند. این وسیله بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی در کنار دیگر ملزومات اصلی خودرو قرار می گیرد. جارو فندکی ماشین یک جاروی شارژی قابل حمل با قدرت 6000 دور در دقیقه است که بدون نیاز به برق و یا باطری ، با اتصال به فندک خودرو کار می کند . با این محصول می توانید به طور شگفت انگیزی خودروی خودتان را تمیز کنید . شما با استفاده از این محصول می توانید تمام نقاط خودرو از جمله زیر صندلی ، داخل داشبورد و تمام نقاطی که در معرض خاک و آلودگی هستند را به راحتی تمیز کنید. پس از استفاده از این جارو می توانید به راحتی مخزن آن را در آورده ، تمیز کنید و دوباره جا بزنید. 2نوع از این محصول در بازار موجود می باشد که کیفیت های متفاوتی دارند. فروشگاه اینترنتی بازارینا محصول فوق را تست نموده و چون محصول بی کیفیت آن دارای خرابی می باشد ، در این فروشگاه فقط نمونه با کیفیت این محصول عرضه میگردد.
قیمت : 260,000 ریال
شنبه, 13 آذر 1395 10:16

جارو فندکی خودرو

دیگر نگران تمیزی و نظافت خودروی خود نباشید اگر خودروی شما پر از شن ، سنگریزه ، گرد و خاک و... شده دیگر نگران نباشید احتیاجی نیست که حتما به کارواش بروید با تهیه جاروفندکی خودرو ، خودتان می توانید به راحتی خودروی خودتان را تمیز کنید . این جارو با قابلیت اتصال به فندک ماشین ، تمام نقاط خودرو حتی جاهایی که دست به آنها نمی رسد را به خوبی جارو کرده و تمیزی و نظافت را به خوذروی شما بر می گرداند.
قیمت : 260,000 ریال
مونوپاد یانتنگ 188 از سری مونوپاد های با کیفیت ساخت بالا موجود در بازار می باشد که حداقل طول آن 42.5 سانتی متر و بالاترین طول آن 125 سانتی متر می باشد . گیره ها و میله با کیفیت یانتنگ باعث شده است که این مونوپاد از استحکام بالایی برخوردار باشد و در حرکت نیز دارای کمترین لرزش ممکن باشد، این محصول با قیمتی باورنکردنی در فروشگاه بازارینا به فروش می رسد.
قیمت : 290,000 ریال
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.