ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

درسا به ساز

درسا به ساز

دوشنبه, 29 خرداد 1396 11:29

پایلوت رآکتور شیمیایی شیشه ای

پایلوت راکتور های پرتابل جدید شرکت "فناوری دارویی درسا به ساز" با ابعاد بهینه برای قرار گیری بر روی سکو های آزمایشگاهی طراحی و ساخته شده است. از جمله ویژگی ها : رآکتور 0.5، 1، 2، 4 لیتری مجهز به مخزن استوانه ای شیشه ای دو جداره مجهز به حمام سیرکولاتور شاسی استنلس استیل پرتابل مجهز به پایه های فولادی با پوشش اپوکسی ابعاد بهینه سازی شده امکان قرار گیری بر روی سکو های آزمایشگاهی
رآکتور شیمیایی دستگاهی است که در آن واکنش یا واکنش های شیمیایی نظیر تبدیل، ترکیب یا تجزیه به منظور تولید مواد مورد نظر انجام می شود. این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تیم کارامد و دارا بودن مجموعه تخصصی شیشه گری علمی (glassblowing scientific) موفق و بهره گیری از مواد اولیه اروپایی توانسته است نسبت به ساخت راکتورهای شیشه ای در حجم های 500 سی سی الی 200 لیتری اهتمام ورزد.
یکشنبه, 17 دی 1396 08:30

اکسترودر اسفرونایزر

سیستم اکسترودر- اسفرونایزر، در تهیه و تولید انواع پلت ها بویژه پلت های دارویی کاربرد گسترده ای داشته و با شکل دهی به خمیر حاوی مواد اولیه امکان تولید طیف متنوعی از فرمولاسیون ها را در قالب شکل پلت را فراهم میکند.پلت ها از اشکال جامد پرکاربرد و نسبتا جدید هستند که به صورت کره های ریز تهیه می شوند و برای ساخت قرص، کپسول و ساشه کاربرد دارند.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.