ریال
يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

شرکت فرادید

شرکت فرادید

دوشنبه, 16 دی 1392 00:30

نرم افزار راهیاب تارگت

نرمافزارراهیابتارگت (TARGET) یکیازقدرتمندتریننرمافزارهایموجوددربازارجهانیبودهکهازبالاترینسطحامکاناتوتوانائیهابرایرهیابیومسیریابیبرخوردارمیباشد. نرمافزارراهیابتارگتبادارابودننقشه 220 شهر،راههایاصلیکشوروامکاناتینظیردوربینکنترلسرعت،ساختمانهایسهبعدی،طرحترافیکو ...  کاملتریننرمافزاردربازارداخلیمیباشد که قابلیت اجرا بر روی خودروها و گوشی های تلفن همراه با سیستم عاملهای ویندوز  CEو آندروید را دارا می باشد.

 

برخیازتوانائیهاینرمافزارتارگتعبارتنداز :

1.      طرحترافیک : با استفاده از این قابلیت که به تازگی به نرم افزار اضافه گردیده است، قبل از مسیریابی نرم افزار از کاربر در خصوص داشتن آرم طرح و ترافیک سوال می کند. اگر کاربر گزینه بلی را انتخاب کند نرم افزار با در نظر گرفتن محدوده طرح ترافیک شروع به مسیریابی می کند، در غیر این صورت نرم افزار بر اساس مسیرهای خارج از محدوده طرح ترافیک به مسیریابی ادامه می دهد.

2.      دوربينكنترلسرعت : براياولينباردركشورمكاندقيقبيشاز 500'2 دوربينكنترلسرعتدرتماميشهرهاوجادههايكشوربهنرمافزاراضافهگشتهتاازاينطريقكاربرانگراميبتوانندنسبتبهكاهشسرعتخوددرمسير،قبلازرسيدنبههريكازايندوربينهايكنترلسرعتاقدامنمايند .

3.      حداكثرسرعتمجاز : اينقابليتميزانحداكثرسرعتمجازرادرتماميخيابانهابهكاربراننشانخواهددادودرصورتافزايشسرعتبهبيشازسرعتمجازنرمافزارشروعبهاعلاماخطاردرخصوصكاهشسرعتخواهدنمود .

4.      ساختمانهايسهبعدي : براياولينباردركشورسعيشدهاستتادرتماميشهرهايكشورساختمانهابهصورتسهبعديدرنرمافزارنماشدادهشوند .

5.      مسيرهاييكطرفهوورودممنوع

6.       راهنماييصوتيوتصويري

7.      آدرسدهيازطريقتصوير(Photo Finding)

8.      ضبطواضافهكردنمسير

9.      نقاطمهم (POI)

10.  اعلانهشدارسرعتغيرمجاز(Speed Alarm)

11.  نقاطموردعلاقه (Favorite)

12.  نزديكترننقطهمهمبهخودرو

13.  شبيهسازي

14.  ضبطمسيرهايجديدبرروينقشه

 

15.  قبلهنما

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.