ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

دانش پژوهان اورانوس

دانش پژوهان اورانوس

موسسه دانش پژوهان اورانوس با مجوز رسمی از وزارت علوم , تحقیقات و فناوری به شماره ۴۰۹۶۴ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ اغاز نموده و اولین موسسه رسمی اعزام دانشجو در ایران به کشور اتریش می باشد. · اخذ پذیرش تحصیلی از برترین و معتبرترین دانشگاه های اروپا · ادامه تحصیل به صورت رایگان برای دانشجویان و فارغ التحصیلانی که قصد ادامه تحصیل در اروپا را دارند. · مشاور جامع برای اخذ ویزا از سفارت در تهران · اخذ ویزای تضمینی برای دانشجو و همراهان ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- موسسه مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و بین المللی کاردار با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ثبت (71847/40/952) و (220483) به مدیریت آقای دکتر امیر زارعیان جهرمی با برخورداری از تیمی کار آمد و مجرب و کادر آموزش دیده از سال 1385 تا کنون فعالیت خود را آغاز نموده است . اطلاع رسانی دقیق و درست ، مشاوره جامع در زمینه اعزام نیروی کار فنی و تخصصی در داخل و خارج از کشور با در اختیار داشتن وکلای درجه یک ، اعطای معافیت بیمه ماده 80 کارفرمایان ، تامین نیروی انسانی مورد نیاز کارفرما به صورت رایگان از مهمترین خدمات موسسه کاریابی کاردار میباشد .
موسسه مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و بین المللی کاردار با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ثبت (71847/40/952) و (220483) به مدیریت آقای دکتر امیر زارعیان جهرمی با برخورداری از تیمی کار آمد و مجرب و کادر آموزش دیده از سال 1385 تا کنون فعالیت خود را آغاز نموده است . اطلاع رسانی دقیق و درست ، مشاوره جامع در زمینه اعزام نیروی کار فنی و تخصصی در داخل و خارج از کشور با در اختیار داشتن وکلای درجه یک ، اعطای معافیت بیمه ماده 80 کارفرمایان ، تامین نیروی انسانی مورد نیاز کارفرما به صورت رایگان از مهمترین خدمات موسسه کاریابی کاردار میباشد . موسسه کاردار با دسترسی به منابع گسترده و پرسنل حرفه ایی در سر تا سر دنیا ، طیف گسترده ایی از خدمات را به متقاضیان عزیز ارائه می نماید . به همین منظور متقاضی میتواند پروژه خود را از صفر تا صد به دست کارشناسان ما بسپارد تا از هر گونه اتلاف زمان جلوگیری به عمل آید . امید است رسالت این موسسه بعنوان یکی از برترین موسسات کاریابی در جهت ارائه بهترین خدمات به کارجویان و کارفرمایان بخوبی تداوم یافته و همکاران ما ، شما را در کل پروسه کاری از ابتدا تا انتها یاری خواهد نمود . از جمله اهداف این موسسه: · ارائه خدمات مطلوب به کارجویان و کارفرمایان · شناسایی فرصت های شغلی · بهبود مستمر در ارائه کیفیت مطلوب خدمات به کارفرمایان و کارجویان · افزایش میزان رضایت متقاضیان · افزایش سطح آگاهی و مهارت کارجویان همراه با آموزش مستمر و برگزاری دوره های تخصصی · ارزیابی و گزینش افراد جویای کار برای ورود به بازارکار
موسسه دانش پژوهان اورانوس با مجوز رسمی از وزارت علوم , تحقیقات و فناوری به شماره ۴۰۹۶۴ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ اغاز نموده و اولین موسسه رسمی اعزام دانشجو در ایران به کشور اتریش می باشد. هدف این موسسه انتخاب مناسب دانشگاه ,رشته و برنامه ریزی دقیق می باشد موفقیت و رضایت دانشجویان افتخار ماست کارشناسان موسسه دانش پژوهان اورانوس علاوه بر تسلط کامل بر قوانین اعزام دانشجو و اخذ پذیرش از مترجمان مسلط به زبان المانی و انگلیسی می باشند که این موضوع باعث ارتباط سریع و راحت با دانشگاه ها شده و در تسریع روند پرونده ها تاثیر به سزایی دارد , همچنین در صورتی که سطح زبان فرد برای اخذ پذیرش کافی نباشد برای او کلاس آموزشی گذاشته و یا به یک آکادمی معتبر خارجی معرفی میگردد. امید است که رسالت این موسسه بعنوان یکی از برترین موسسات اعزام دانشجو در جهت ارائه بهترین خدمات به متقاضیان گرامی , بخوبی تداوم یافته و در این مسیر شما را آخرین مرحله برای ادامه تحصیل , اسکان , اقامت , دوره های کالج ,ویزای تحصیلی و… برای همه سنین و در مقاطع مختلف تحصیلی همراهی نماید. از شما دعوت می کنیم از خدمات موسسه دانش پژوهان اورانوس برخوردار شوید .
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.