ریال
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403

امین

امین

سیستم آموزشی ماشین های الکتریکی ،مجموعه کامل آزمایشگاه ماشین های الکتریکیACوDC به همراه آزمایش های مربوط به ترانسفورماتور می باشد که بر طبق سر فصل این آزمایشگاه طراحی و ساخته شده است به طور کلی این مجموعه شامل سه قسمت ماشین های DC شامل آزمایش های سری،شنت،تحریک مستقل و قسمت AC نیز شامل آزمایش های سه فاز آسنکرون قفس سنجابی و روتور سیم پیچی شده به همراه سه فاز سنکرون می باشد.
قیمت : 1 ریال
سیستم آموزشی آزمایشگاه الکترونیک صنعتی مجموعه ای کامل جهت آموزش مباحث الکترونیک صنعتی کنترل خطوط AC در توان های بالا و بررسی عملکرد قطعات الکترونیک قدرت می باشد که بر اساس سر فصل آزمایشگاه الکترونیک صنعتی طراحی و ساخته شده است.در این مجموعه آموزشی قطعات الکترونیک صنعتی نظیر تریستور،دیاک،ترایاک،UJT،IJBT،MOSFET،PUT در ابتدا معرفی شده و سپس به بررسی عملکرد و مدار های کاربردی آن ها پرداخته می شود.
قیمت : 1 ریال
سیستم آموزشی ابزار دقدق یک مجموعه کامل در مورد آموزش عملی فرآیندهای کنترلی و کار با حسگرها است.
سیستم آموزشی ابزار دقیق یک مجموعه آموزشی کامل در مورد آموزش عملی فرآیندهای کنترلی و کار با حسگرها است.
سیستم آموزشی مدار فرمان الکتریکی مجموعه کامل آزمایش های برق صنعتی و مدار فرمان است که بر اساس سر فصل کارگاه مدار فرمان الکتریکی طراحی و ساخته شده است. تعداد اجزای مورد استفاده نظیر کنتاکتورها،بی متال ها، کلیدها و ...به گونه ای انتخاب شده است که کلیه آزمایش های مصوب مدار فرمان قابل انجام باشند.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.