ریال
يكشنبه 23 ارديبهشت 1403

کامتک

کامتک

مرکز تعمیرات نوت بوک سونی مدلهای جدید و تعمیرات لپ تاپهای قدیمی. در این مرکز با جدیدترین دستگاهای تعمیرات و استفاده از قطعات اصلی در نوت بوک میتوانید دستگاه خود را تعمیر کنید. از جمله عملکرد روی لپ تاپ شما شامل موارد زیر است: تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ سونی تعویض انواع چیپستها و آی سی ها و قطعات لپ تاپ سونی تعویض ال سی دی (LCD) نوت بوک سونی تعویض هارد دیسک لپ تاپ سونی تعویض درایوهای نوری و یا تعمیر بخش مکانیک درایو نوت بوک تعمیر باطری و شارژر لپ تاپ برداشتن پسورد (Password) از بایوس (Bios) نوت بوک سونی تعمیر لولای نوت بوک سونی تعمیرات Web cam وب کم لپ تاپ تعمیر و تعویض کیبورد دستگاههای جدید و قدیمی سونی (Keyboard) تعمیر مودم (Modem) لپ تاپ (نوت بوک) تعمیر کارت شبکه مدلهای وایو تعمیرات موس لمسی (Touch Pad) لب تاب تعمیر بلوتوث (Bluetooth) لپ تاپ فن سی پی یو (CPU FAN) که مهمترین بخش برای خنک نگهداشتن دستگاه است ارتقاء سی پی یو و رم نوت بوک نصب ویندوز ۱۰ و نصب ویندوز اورجینال نصب درایورهای اصلی سونی امکانات نمایندگی تعمیر سونی: ابزارهای تخصصی تعمیرات نوت بوک زیر نظر اتحادیه صنفی رایانه کشور کارشناس با تجربه در این زمینه دارای نقشه های جدید دستگاه برنامه آی سی های لپ تاپ سونی شابلون های حرفه ای برای ریبال چیپ نوت بوک سونی ---------------------------------------------------- شرکت کــــــــــامتک جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02188931933 09102148442 آدرس : تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4 آدرس سایت: tamiraat.com/laptop-repair-training/ ------------------------------------------------- همچنین مرکز تعمیر لپ تاپ سونی در تهران، نمایندگی تعمیر لب تاپ اصفهان، خدمات تعمیر لپ تاپ در کرج، تعمیر لپتاپ در مشهد، تعمیر لپ تاپ درشیراز، تعمیر لپ تاب سونی در قم، خدمات تعمیر لب تاپ وایو در سمنان، مرکز تعمیر لب تاب سونی درقزوین، نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی رشت، تعمیر نوتبوک ارومیه، آموزش تعمیر لب تاب وایو در شیراز و تعمیر لپ تاپ در مازندران که تحت نظر کامتک است برای هموطنان در شهرستان ها نیز وجود دارد.
تعمیرات ماشینهای اداری که شامل تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج میباشد در این مرکز با کارشناسان حرفه ای کامتک انجام میشود. از جمله خدمات در تعمیر پرینتر در محل و شارژ کارتریج میتوان به گارانتی آن بعد از تعمیر اشاره کرد. در اصل هر دستگاه پرینتر که در این مرکز تعمیر میشود تا یک ماه دارای گارانتی بدون هیچ هزینه ای میباشد. تعمیرات پرینتر در محل نیز انجام پذیر است. ------------------------------------------- شرکت کــــــــــامتک جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02188931933 09102148442 آدرس : تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4 آدرس سایت: tamiraat.com/laser-printer-repair-training/ ----------------------------------------- تعمیرات پرینتر در کرج، تعمیر پرینتر در اصفهان، تعمیر پرینتر در مشهد، تعمیرات پرینتر در کرمان، تعمیر پرینتر در شیراز، تعمیر پرینتر در ارومیه، تعمیر پرینتر در زنجان، تعمیر پرینتر در گیلان، تعمیرات پرینتر در اهواز، تعمیر پرینتر در یزد، تعمیر پرینتر در کیش، تعمیرات پرینتر در زاهدان و تعمیرات پرینتر در ایلام از جمله نمایندگی کامتک هستند که با تماس شما نیروی تعمیرکار به محل شما اعزام میگردد. از جمله خدمات که در تعمیرات پرینتر کامتک ارائه میشود شامل موارد زیر است: تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های لیزری، سوزنی و حرارتی. سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات. تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینترها جهت کاهش هزینه مصرفی. بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه چاپگر. نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر. مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای. ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر. انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر. حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل. اعزام کارشناس به محل مشتریان جهت بازدید، رفع اشکال و تعمیرات پرینتر. تنظیم، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات فنی پرینترها. تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی. گرد زدایی، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن. شارژ مواد مصرفی چاپگر ها ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن. بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها. بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگر ها.
چهارشنبه, 12 مهر 1396 11:36

بازیابی اطلاعات هارد دیسک

هارد هایی که بدسکتور روی آنها میوفتد. درصد بازیابی اطلاعات آنها زیاد میباشد و بیشتر آنها بعد از اینکه ریکاوری اطلاعات شد تعمیر می شوند.نکته مهم اینست که نباید قبل از بازیابی اطلاعات تعمیر شوند بخاطر اینکه در تعمیر , اطلاعات هارد خراب می شود. هاردهایی که کند میگردند. خیلی از کندیهای هارد قابل رفع می باشد و اطلاعات آن بازیابی می گردد و امکان تعمیر آنها نیز می باشد. ++++++++++++++++++++++ شرکت کــــــــــامتک جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02188931933 09102148442 آدرس : تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4 آدرس سایت: tamiraat.com/recovery-trainin/ +++++++++++++++++++++ هاردهایی که مشکل ماژول دارند. خرابی ماژول مشکلات زیادی را برای هارد بوجود میاورند خرابی هایی مثل کم شدن ظرفیت دیتکت نشدن بد کار کردن افتادن بدسکتور در کل هارد و غیره دستگاههای ما قابلیت این را دارد که تمامی مدلهای هارد را تا 3 ترابایت ساپرت و درست کند و همیشه بروز می باشد. اکثر هاردها با مشکل ماژول بازیابی اطلاعات و تعمیر میگردند. هاردهایی که ضربه خورده اند. این هاردها مشکلات سخت افزاری پیدا میکنند که قابلیت تعمیر ندارند ولی 70 درصد آنها با جراحی هارد بازیابی اطلاعات می شوند. هاردهایی که برد آنها سوخته است. ما بزرگترین و کاملترین آرشیو برد را در ایران برای بازیابی اطلاعات داریم. هاردهایی که هد یا موتور آنها سوخته است. با تعویض آنها در هفتاد درصد مواقع به اطلاعات ذسترسی پیدا میکنیم. هاردهایی که مشکل سخت افزاری دارند. هد آنها شکسته یا موتور آنها گیرپاچ کرده است. با جراحی هارد بشرط آنکه روی سطح دیسک خراشیده نباشد اطلاعات آنها بر میگردد. هارد هایی که شناسایی و دیتکت نمی شوند. علتهای مختلفی میتواند داشته باشد بعد از عیب یابی و تشخیص عیب بیشتر این هاردها بازیابی اطلاعات میگردند. هاردهایی که صدا میدهند. علت بیشتر صدا هد هارد میباشد که بعد از تعویض آن به اطلاعات دسترسی پیدا میکنیم. هاردهایی که بعلت ویروس اطلاعات آنها خراب شده است تمام اطلاعات به شرط آنکه دستکاری نشود برمیگردد. هاردهایی که پارتیشن آنها پریده است بشرط آنکه دستکاری نشود تمامی اطلاعات مثل روز اول برمیگردد. هاردهایی که صفحه آبی میدهند نیز براحتی بازیابی ریکاوری اطلاعات میگردند. هاردهایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز صفحه مشکی سیاه میدهند. هاردهایی که وقتی به سیستم وصل میشوند سیستم روشن نمی شود. هاردهایی که باعث هنگ سیستم میگردند. هاردهایی که ظرفیت آنها کم شده است. هاردهایی که پسورد دارند. هاردهای لپ تاپی که توسط نوت بوک به آنها پسورد سخت افزاری داده شده است براحتی باز و درست میشوند. هاردهایی که اطلاعات آنها دیلت یا شیفت دیلت شده اند.
بازیابی اطلاعات هارد هایی که ضربه می خورند: بیشتر هاردهایی که ضربه می خورند ارزش تعمیر ندارند ولی اگر اطلاعات آن مهم باشند باید تست شود که ضربه وارد شده چقدر صدمه به هارد وارد کرده است صدماتی که ضربه می تواند روی هارد وارد کند به شرح زیر می باشد صدمه به هد وارد می شود که بعضی مواقع قابل تعمیر می باشد و بعد از تعمیر، هارد دیتکت می کند و دسترسی به اطلاعات ممکن می شود صدمه به هد وارد می شود که بعضی وقتها قابل تعمیر نمی باشد و فقط باید با یک هد مشابه خودش تعویض گردد این تعویض فقط باید در کلین روم کلاس 100 و با ابزار تخصصی آن انجام گیرد. ______________________________ شرکت کــــــــــامتک جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02188931933 09102148442 آدرس : تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4 آدرس سایت: tamiraat.com/harddisk-training/ _____________________________ بعضی وقتها که هد می شکند طوری روی سطح دیسک می افتد که باعث خراشیدگی آن می شود و باعث می شود که ما دیگر نتوانیم آنرا بازیابی اطلاعات کنیم. بازیابی اطلاعات این مدل هاردها از عهده شرکت ما خارج است. بعضی وقتها ضربه باعث خرابی موتور هارد می شود که بعد از تعویض آن دسترسی به اطلاعات ممکن می شود. کامتک مجهز به کلین روم کلاس 100 و تمام ابزار تخصصی تعویض هد و موتور و مگنت هارد برای جراحی هارد می باشد و اگر سطح دیسک هارد سالم باشد و آسیب ندیده باشد میتوانیم این گونه هاردهای خراب را ریکاوری کنیم. بازیابی اطلاعات هاردهای ضربه خورده جزوه سخت ترین ریکاوری ها می باشد.
چهارشنبه, 12 مهر 1396 11:37

آموزش تعمیرات دی وی آر

دوره آموزش تعمیرات دی وی آر که دستگاهی است جهت ضبط صدا و تصویر دوربین های مداربسته در کامتک برگزاری میشود. این دوره بصورت فشرده است و شامل آموزش تعمیرات برد DVR، بخش تغذیه دی وی آر و تعمیرات خروجی دستگاه DVR‌ میباشد. آموزش کاملا کاربردی و ویژه واردکنندگان محصول و تعمیرکاران صوتی و تصویری در بازار کار میباشد. تدریس تعمیر دی وی آر بعهده کارشناس مجرب شرکت کامتک بصورت نیمه خصوصی است و کار روی دی وی آرهای مختلف از برندهای متفاوت میباشد. با کار عملی در کلاس آموزش تعمیرات DVR و استفاده از تجربه چندین ساله تعمیرکار کامتک بهترین نتیجه را میتوانید بدست آورید. همچنین علاقمندان به دوره آموزش تعمیرات دی وی آر میتوانند دستگاه خراب جهت سرویس و یادگیری بهتر با هماهنگی شرکت بهمراه بیاورند. توضیحاتی از سرفصلهای تعمیرات دی وی آر: آموزش الکترونیک مرتبط به برد دی وی آر شناخت تفاوت های مختلف دستگاهها در بازار ایران آموزش عیب یابی مدار تغذیه دی وی آر آموزش مسیریابی برد اصلی دستگاه دی وی آر آموزش ای سی های تشکیل دهنده دی وی آر و عملکرد هر یک آموزش عیب یابی مدار dvr تشریح کلی برد قلقها و عیوب متداول در تعمیرات dvr ===================== شرکت کــــــــــامتک جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02188931933 09102148442 آدرس: تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد4 آدرس سایت:tamiraat.com/cctv-installation-training/ ==================== بطور کل دستگاه دی وی آر برای ضبط دوربین های مداربسته شبانه روز روشن است و در اثر کارکرد، گرما و نوسانات برق دچار آسیب میشود. توصیه میشود کسانیکه میخواهند دوره آموزش تعمیرات دی وی آر را بگذرانند نصب دوربین های مداربسته را شناخت داشته باشند که در روند تعمیر dvr بیشتر میتواند کمک کند. در اصل با آموزش تعمیر دی وی آر میتوانید بردهای مشابه شامل گیرنده دیجیتال و رسیور و دی وی دی پلیر را نیز تعمیر کنید. فیلم آموزش تعمیرات دی وی آر و جزوه آموزش تعمیر dvr در کلاس به کارآموزان داده میشود. جهت اطلاع از فروش فیلم آموزش تعمیر دی وی آر و پخش بخشهایی از آن به آدرس سایت ما مراجعه کنید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.