ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

حسن پری

حسن پری

شنبه, 07 مرداد 1396 09:45

دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود از پر کاربردترین منابع نوری هستند که تاکنون ساخته شده اند. به دلیل ساختار مجتمع تر و سبک تر نسبت به لیزرهایی که بر پایه تحریک فلاش لامپ کار می کنند،به جهت مقاصد کلینیکی بسیار مناسب تر می باشند. لیزرهای یاقوت، الکساندریت، Nd: YAG، IPL ها همگی دارای منبع فلاش لامپ هستند. بنابراین می توان گفت ظهور لیزرهای دایود یک تغییر و تحول عمده در بین سیستم های رفع موهای زائد بر پایه نور می باشد. لیزرهای دایود رفع موهای زائد موجود به صورت پالسی و با طول موج های ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر می باشند.
شنبه, 07 مرداد 1396 09:46

دستگاه اس اچ ار

_دستگاه اس اچ ار (Super Hair Removal) که مختصرا SHR نامیده میشود،را شاید بتوان جدیدترین تکنولوژی برای حذف مو های زائد دانست. استفاده از فناوری های پیشرفته سرعت این دستگاه را تا ده پالس در ثانیه افزایش داده و سیستم فوق العاده قدرتمند و خنک کننده این دستگاه طول یک جلسه درمان کل بدن را به چهل دقیقه رسانده است ! از مزایای دیگر دستگاه SHR که نسبت به دستگاه های هم نوع خود ( برای استفاده در ایران ) برتری میدهد . طراحی این دستگاه برای موهای تیره و آسیایی است که نتایج موثرتری را خواهد داشت . هر روز فناوری SHR با درمان بدون درد و سوختگی خود و دارا بودن تاییدیه های CE و FDA کاربران بیشتری پیدا میکند ؛ تلفیق دو فناوری لیزر و IPL باعث شده تا حرارت به صورت تدریجی وارد لایه درم پوست شود و از رشد فولیکول مو جلوگیری کند ، همین روش است که این دستگاه را برای همه نوع مو در انواع مختلف پوست کاربردی میکند . شرکت مهندسی طاهرتاج پارس با فناوری نوین در امر تجهیزات پوست و زیبایی این دستگاه را ارائه می دهد .
شنبه, 07 مرداد 1396 09:47

خرید دستگاه لیزر دایود

فروش دستگاه لیزر دایود – فروش دستگاه لیزر shr فروش دستگاه لیزر دایود – فروش دستگاه لیزرshr – قیمت لیزر diode – لیزر دایود ارزان – خرید فروش لیزر مو زاید دایود -فروش لامپ لیزر مو- خرید لیزرمو زاید اس.اچ.آر- خرید هندپیس لیزر-تعمیر کولینگ لیزر فروش لیزر مو ایلایت-خرید لیزر مو آی پی ال-خرید دستگاه لیزر زیبایی-فروش تجهیزات پزشکی. ** فروش انواع دستگاه های لیزر موی زائد ، زیبایی و پوست شامل تمامی برند های مطرح دنیا در زمینه دستگاه های لیزر پوست و مو و زیبایی مانند : هایفواولترای ، الکساندرایت کندلا ، دایود ، اس.اچ.آر فرکشنال ، و غیره…
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.