ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

فرآب صنعت

فرآب صنعت

شنبه, 26 آبان 1397 12:37

برج خنک کننده

برج خنک کننده یا Cooling Tower – کولینگ تاور – دستگاهی است که به جهت خنک سازی آبی که در فرآیندهای سردسازی سیستم های تهویه مطبوع، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و دیگر واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کار می‌رود . برج خنک کن با ایجاد سطح وسیع تماس آب با هوا، تبخیر را آسان می کند و باعث خنک شدن سریع آب می گردد. عمل خنک سازی در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، درحالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می گردد. چگونه برج خنک کننده دمای آب ورودی را پایین آورده و کارکرد سیستم های خنک سازی همچون چیلر را بهبود می بخشد؟ وظیفۀ یک برج خنک کن، جذب گرما از یک فرآیند و دفع آن به فضای اتمسفر است که این دفع از راه تبخیر صورت می گیرد. از آنجاییکه آب موجود در فرآیند خنک سازی در مدار برج خنک کننده سیرکوله می شود، به علت تبخیر تدریجی آب غلظت مواد معدنی در آن افزایش می یابد. برج خنک کن فایبرگلاس cooling tower برج خنک کننده فایبرگلاس انواع برج خنک کننده تولید شرکت فرآب صنعت زلال برج خنک کن فایبرگلاس مخروطی برج خنک کن فایبرگلاس مکعبی برج خنک کن صنعتی برج خنک سازی تهویه هوا برج خنک کننده مخروطی و مکعبی از جنس فایبرگلاس برج خنک کننده فایبرگلاس مخروطی شکل طراحی این نوع برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی این دستگاه با مکش طبیعی متقابل آب و هوا صورت پذیرد. این امر موجب می گرد تا مصرف انرژی تا اندازۀ قابل توجهی کاهش یابد. این دستگاه ها از ظرفیت ۵ تن تبرید تا ۱۰۰ تن به صورت مونتاژ شده ارائه می شود و از ۱۰۰ تن تا ۱۲۵۰ تن تبرید در محل استقرار مونتاژ خواهد شد. ویژگی برج خنک کن فایبرگلاس مخروطی کم مصرف و بی صدا تناسب رنگ با مکان استقرار ضد جلبک و رسوب آنتی باکتریال و Anti Uv مونتاژ سریع، دقیق و آسان قطعات قابل تعویض مقاومت بسیار بالا در برابر باد، سرما، گرما و رطوبت نگهداری بی آزار مشخصات فنی برج خنک کننده در این قسمت شما می توانید با مشخصات برج خنک کننده تولیدی شرکت مهندسی فرآب صنعت آشنا شوید.
شنبه, 26 آبان 1397 12:30

فیلترپرس

فیلترپرس دستگاهی است که عمل تصفیه را در حجم زیاد انجام داده و مایع و جامد را از یکدیگر جدا می سازد که در بعضی از صنایع از جامد و در بعضی از مایع و در برخی دیگر هم از مایع و هم از جامد استفاده می شود. صنایعی که فیلترپرس مناسب آنها می باشد عبارتند از : صنایع غذایی صنایع دارویی صنایع معدنی و شیمیایی این محصول ارزشمند که توسط واحد مهندسی شرکت فرآب صنعت طراحی و تولید شده است، قادر است قابلیت های منحصر بفرد خود را در عرصه های ذیل به ظهور برساند. جلوگیری از اتلاف منابع آبی، صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب بر اساس بازیافت آب از پساب های صنعتی کمک به توسعه صنایع معدنی از طریق جایگزینی فیلتر پرس در خطوط تولید کاهش آلاینده های زیست محیطی و تصفیه انواع مواد سمی و مضر صنعتی که همراه با آب یا دیگر سیالات وارد طبیعت می شوند. آبگیری از انواع لجن های بیولوژیک و ضایعات Sewage Sludge (شامل لجن های فعال شهری، دارویی، کارخانجات مواد غذایی و آبگیری از پساب کشتارگاه) تصفیه پساب های صنعتی ( این دستگاه قابلیت استفاده در انواع صنایع مختلف از قبیل صنایع نساجی و رنگرزی – صنایع قند و شکرسازی – صنایع کاشی و سرامیک صنایع آبکاری و فلزات سنگین و … را دارا می باشد.) طرز کار دستگاه فیلترپرس اجزای اصلی دستگاه فیلتر پرس شامل موارد زیر می باشند. شاسی دستگاه جک و سیستم هیدرولیک صفحات فیلتر ( از جنس پلی پروپیلن) که با پارچه های صافی مخصوص روکش شده اند. نکات مهمی که در رابطه با فیلترپرس ساخته شده توسط فرآب صنعت باید به آن اشاره نمود عبارتند از: مکانیسم عملکرد بدین صورت است که صفحات فیلتر پرس توسط جک هیدرولیک تحت فشار قرار می گیرد. پساب که حاوی ذرات معلق می باشد با فشار وارد صفحات شده و ذرات معلق موجود در آن از صفحات جدا می شود و مایع که عاری از ذرات معلق است به بیرون هدایت می گردد. پس از اینکه کیک تشکیل گردید ورود سیال قطع شده و صفحات به وسیلۀ جک هیدرولیک باز شده و مواد جامد تخلیه می شود در مرحله بعد صفحات به وسیله جک هیدرولیک بسته شده و سیکل بعدی تکرار می شود از مزایای سیستم فیلترپرس می توان به موارد زیر اشاره نمود: راندمان بسیار بالا در عمل حذف مصرف بسیار پایین انرژی فیلتر پرس لازم به توضیح است پمپ تزریق از نوع دیافراگمی، ساخت کشور آمریکا می باشد (گراکو) خواهشمند است جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فنی ما با شماره های ۳-۲۶۳۱۸۳۳۲ ، ۲۲۳۲۰۰۵۸ و ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰ تماس حاصل فرمایید.
شنبه, 26 آبان 1397 12:29

چربی گیر

چربی گیر چربی گیر یا چربیگیر فاضلاب، پکیج جدا سازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب می باشد که می توانید برای فاضلاب رستوران ها، تالار ها و آشپزخانه ها از آن استفاده نموده و با قیمت مناسب آنرا تهیه نمایید. شرکت مهندسی فرآب صنعت در ایران چربی گیر پیش ساخته (از نوع فایبرگلاس، پلی اتیلنی و بتنی) با قیمت مناسب را طراحی و تولید نموده است که مناسب حال تمامی مشتریان عزیز و محترم خواهد بود. شماره تماس جهت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی مهندسی و اعلام قیمت چربی گیر ۰۲۱۲۶۳۱۸۳۳۲ ۰۲۱۲۲۳۲۰۰۵۸ ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰ چگونه می توانیم با اجرای چربی گیر، از گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب جلوگیری کنیم؟ یکی از آلاینده های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر (آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می گردد. استفاده از چربی گیر در آشپزخانه های رستوران ها و تالارها آشپزخانه های رستوران ها، تالارها و ارائه دهندگان غذا به واسطه استفاده از روغن در هنگام طبخ غذا، پساب چرب بسیار زیادی را تولید می کنند که از طریق خروجی سینک ظرفشویی، ماشین های ظرفشویی و کف شور آشپزخانه (به هنگام شست و شوی آشپزخانه) وارد لوله های فاضلاب شده و منجر به گرفتگی لوله های فاضلابی می گردد. به همین علت، در اکثر کشورهای دنیا، بسیاری از ارگان های زیست محیطی و شهرداری ها، رستوران ها و آشپزخانه ها را مجبور به استفاده از دستگاه های چربیگیر می کنند تا از گرفتگی لوله ها و شبکه های فاضلاب به واسطه چربی تولید شده جلوگیری نمایند.
شنبه, 26 آبان 1397 12:15

سپتیک تانک فاضلاب

شرکت فرآب صنعت تنها سازنده سپتیک تانک های پیش ساخته فاضلاب (همچون سپتیک تانک پلی اتیلن سپتیک تانک فایبرگلاس و سپتیک تانک بتنی) و مخازن ذخیره مواد شیمیایی و گازوئیل و نفت پلی اتیلن با قابلیت دفن در زمین و حمل ساده و وزن سبک و مقاوم در مقابل مواد شیمیایی و خورنده ( مناسب ساختمانها ، مجتمع های مسکونی ، بیمارستانها, هتلها, فاضلابها ی صنعتی با تحمل بار زیاد ) با کیفیت بالا در کشور می باشد چگونه می توانیم با استفاده از سپتیک تانک فرآب صنعت از آلودگی منابع آب های زیر زمینی و محیط زیست جلوگیری کنیم؟ سپتیک تانک یا سپتیک فاضلاب ، از محصولات با کیفیت و تخصصی شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که با قیمت مناسب جهت فروش به مشتریان گرامی در سراسر کشور ارائه می گردد. سپتیک تانک پیش ساخته از ساده ترین و ارزان ترین نوع روش طبیعی تصفیه فاضلاب می باشد که بصورت همزمان 2 روش 1- تصفیه مکانیکی ( ته نشینی فاضلاب سنگین ) 2- تصفیه زیستی ( تجزیه فاضلاب با استفاده از باکتری های بی هوازی ) را انجام می دهد. شرکت فرآب صنعت با تکیه بر دانش فنی متخصصین خود و استفاده از تجارب بسیار زیاد پروژه های اجرا شده در سراسر کشور، در حال حاضر به عنوان شرکتی فعال و معتبر در کشور شناخته شده است که سپتیک تانک های خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می نماید. اهم مشتریان مخزن سپتیک این شرکت عبارتند از : شرکت نفت ملی ایران قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران وزارت دفاع – صنایع شیمیایی پارچین وزارت نیرو – شرکت برق استان سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی استان اصفهان دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور شرکت مپنا استانداری خوزستان شرکت ملی حفاری ایران مجتمع تجاری ارگ تجریش مجتمع تجاری مگا مال گروه صنعتی ایران خودرو شرکت لاستیک بارز کرمان شرکت لبنیات هموطن شرکت کاله آمل و… انواع سپتیک تانک های تولیدی شرکت فرآب صنعت عبارتند از : 1- سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس 2- سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن دوجداره ( دفنی و غیر دفنی ) 3- سپتیک تانک از جنس بتنی ( بتن مسلح ) همچنین این شرکت با توجه به تجربه های موفق تولید و اجرای سپتیک تانک در کشور های افغانستان، گرجستان و عراق قابلیت صادرات سپتیک های پیش ساخته با کیفیت را دارا می باشد . جهت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت سپتیک تانک و یا خرید لطفا با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید. 02126318332-3-22320058-22320058 09123355960 سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب، سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره، سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره دفنی، سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره غیر دفنی، فروش سپتیک تانک پلی اتیلن
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.