ریال
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

majid gholami

majid gholami

دارای مدرک لیسانس از دانشگاه هنر، موسیقی را از سن 16 سالگی با ساز ویولن آغاز نمود و در طی دوران تحصیل موسیقی از محضر اساتید بنامی چون استاد لیکا، مازیارظهیرالدینی، عادل پورصمدی، ارسلان کامکار ومحمد اتابکی بهره برد و درفراگیری دروس عمومی و تخصصی موسیقی نیز با اساتیدی چون محسن الهامیان و مصطفی کمال پورتراب (تئوری موسیقی وآهنگسازی) خانم مارینا و نیما گوران(سلفژ) زنده یاد دبیری و کاوه الهامیان (پیانو) پریچهر خواجه(سازشناسی) پیوند شعروموسیقی(دکتر هما افسری) کار کرده است.ایشان با توجه به علاقه و ارتباط ویژه ای که به کودکان داشتند در این ضمینه نیز فعالیت نموده و پس از دریافت مدرک تخصصی آموزش ارف شروع به تدریس دراین زمینه نموده، سرپرستی گروه کودکان را داشته و اجراهای متعددی برای کودکان فراهم نمودند.

هدیه کیخسروی به عنوان نوازنده ویولن کلاسیک با ارکسترهای مختلفی همکاری داشته که از آن جمله می توان به ارکستر کنسرواتوار تهران به رهبری فرزاد نوشاد،نوای صلح به رهبری مهدی وجدانی،ارکستر ارسباران به رهبری سرژیک میرزاییان،ارکستر موسیقی مدرن به رهبری نادر مشایخی و غیره اشاره داشت.ایشان در کارنامه هنری خویش اجراهای متعددی در تالارهای مهم کشور از جمله تالار وحدت ، رودکی، حوضه هنری ،مرکز همایشهای صدا وسیما وفرهنگسرای نیاوران داشته است.

 

ناصر پورالحسینی در 6 اسفند 1360 در شهرستان گچساران متولد شد.
وی از طایفه ی شهرویی می باشد که هنر در این طایفه جایگاه ویژه ای دارد.
ایشان از همان دوران کودکی علاقه مند به موسیقی بود و در 15 سالگی به صورت اتفاقی با ساز سنتور آشنا شد و به فراگیری موسیقی ایرانی نزد استاد اکبر روحی بخش پرداخت.
دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی را در رشته ی تجربی به پایان رسانید و در سال 82 وارد دانشگاه دولتی زابل شد و در رشته ی مهندسی عمران آب مشغول به تحصیل شد و در سال 86 تحصیلات خود را در این رشته به اتمام رسانید.
بعد از اتمام تحصیلات به تهران عزیمت کرد و در کنسرواتوار موسیقی تهران در رشته ی نوازندگی ساز جهانی پذیرفته شد و به فراگیری موسیقی کلاسیک به صورت آکادمیک با ساز تخصصی فلوت پرداخت.
وی آموزش فلوت را در محضر اساتیدی چون محمد علی لقا, ناصر رحیمی و مجید سینکی آغاز کرد و دروس تئوری را نزد اساتیدی چون دکتر هما سادات افسری, پریچهر خواجه, استاد دیبازر و احسان صبوحی فراگرفت.
در سال 91 با مدرک لیسانس از کنسرواتوار تهران فارغ التحصیل شد.
او در دوران دانشگاهی و پس از آن با گروهها و ارکسترهای مختلفی فعالیت داشته که عبارتند از ارکستر ملی جوانان, ارکستر کنسرواتوار تهران, ارکستر آکادمیک تهران, ارکستر سمفونیک ویولت, ارکستر مدرن و ... و در حال حاضر با خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور آقای مازیار فلاحی مشغول به همکاری است.

فراگیری موسیقی را از سن 6 سالگی با ساز تنبک نزد پیمان سلطانی و در ادامه با بهمن رجبی، سعید رودباری،محمد اسماعیلی به اتمام رسانید همچنین ایشان ساز تار را از سن 8 سالگی شروع کرد و از محضر استادانی چون بهروز همتی، منصور سینکی ، محسن نفر ،هوشنگ ظریف ، محدرضا لطفی استفاده نمود میثم ملکی فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی و دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر می باشد.
اجرای کنسرت در شیراز،اهواز (زیکورات جغازنبیل)اراک ،بندر عباس،اصفهان ،بوشهر وتهران و همکاری با گروه های غوغا به سرپرستی محسن نفر-وصال:ارژنگ سیفی زاده-رسام:میثم ملکی-پیک صبح و نوای ارغنون:محمد عشقی و در نهایت انتشار آلبوم به آهنگسازی و نوازندگی میثم ملکی.

دارای مدرک فارغ التحصیلی از کنسرواتوار موسیقی .از شاگردان ارشد پروفسور کلارا بوکوچاوا که در محضر ایشان دوره تکمیلی و تخصصی پیانو کلاسیک را گذرانده اند.شرکت در فستیوال پیانو کلاسیک تهران و کسب مقام.در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه مشغول به تدریس در کنسواتوار موسیقی تهران ،دانشگاه جامع و هنرستان موسیقی صدا وسیما می باشند.

سعید رضایت:

از سن 13 سالگی موسیقی را با فراگیری ساز سنتور آغاز کرد بعد از 5 سال به دلیل گرایش به آهنگسازی ساز پیانو را به عنوان ساز تخصصی برگزید و هم زمان به آموختن مباحث نظری موسیقی و مبانی آهنگ سازی تحت نظر هنرمندان برجسته این رشته از جمله فرهاد فخرالدینی،حسین دهلوی،محسن الهامیان،شریف لطفی ،هما افسری، امیر اسلامی و هوشیار خیام پرداخت.وی همچنین از سال 1378 در زمینه صدا سازی و آواز کلاسیک زیر نظر اساتید این رشته به فعالیت و آموزش پرداخت.از سال 1383 تا 1391به عنوان سرپرست و مربی با گروه کر ارسباران همکاری کرد،وی همچنین رهبری گروه کر بزرگ غرب تهران واقع در فرهنگسرای فردوس و گروه کر آوای ارسباران واقع در فرهنگ سرای ارسباران را بر عهده دارد. ایشان در حال حاضر به عنوان مدرس با دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری می کنند. سعید رضایت دانش آموخته رشته موسیقی است و در زمینه ساخت موسیقی فیلم،تئاتر و رهبری ارکستر فعالیت مداوم دارد.کسب رتبه اول آهنگسازی درجشنواره سراسری تئاتر کشور از موفقیت ایشان در سال 92 می باشد.

استاد سنتور آموزشگاه موسیقی نسیم سحری

 موسیقی را از کودکی آغاز نمود، از سال 1370 نزد استاد رضا صلاحی فراگیری ساز سنتور را آغاز کرد وبرای یادگیری ادامهء فنون سنتور نوازی و آشنایی با سنتور نوازی معاصر نزد استاد اردوان کامکار ادامهء کار داد. ایشان از شاگردان ممتاز استاد اردوان کامکار بوده و دارای مدرک فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر تهران می باشند.یکی از نوازندگان چیره دست در ساز سنتور بوده و همچنین در مبحث آموزش آن به هنرجویان بسیار توانمند می باشند.

از جمله فعالیتهای هنری ایشان میتوان به اجرای بیش از یکصد کنسرت در داخل و خارج از کشور از جمله شهرهای : استکهلم ، گوتنبرگ ، کوالالانپور، تهران ، شیراز، اصفهان و...اشاره داشت

با گروههایی چون:

گروه سیاوش : همایون شجریان

گروه شمس : پور ناظری ها

گروه کوبان : ونداد مساح زاده

دو نوازی سنتور : سیاموش کامکار

گروه رسام : میثم ملکی

نوازندگی در آلبومها ، فیلمها وسریلهایی چون: نه فرشته ام نه شیطان از همایون شجریان.

ویر: ارژنگ سیفی زاده و مسعود بختیاری و ...

فیلمها و سریالهای : ستایش ، وضعیت سفید ، سیب و سما ، آسمان هشتم ، شبکه و ..

02188173431

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.