ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

SillaCo

SillaCo

شرکت سیلا 
About silla Company کارخانه سیلا در آذرماه 1392 در مجموعه‏ای به مساحت12000 متر مربع در شهرک صنعتی پرند با هدف تولید و عرضه مبلمان اداری مدرن و با تمرکز بر تغییر رفتار مصرف‏کننده به سمت محصولات خاص و هم‏چنین کاهش هم‏گونی با دیگر محصولات سطح بازار و متمایز نمودن محصولات در همه ابعاد تاسیس گردید. 
سیلا حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک بیش از ربع قرن تلاش مدیران شرکت رایانه صنعت در زمینه تولید مبلمان و صندلی‏های اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک در کشور بوده است. این برند با تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا سعی در ایجاد تجربه‏ای متمایز، راحت، زیبا و منطبق با نهایت حد تصور مشتریان داشته و در این راستا متخصصان برند سیلا ساختاری کاملا مدرن جهت زیبایی و راحتی هم‏زمان را مدنظر قرار داده‏اند. استفاده از چرم و پارچه مرغوب و اختصاصی محصولات سیلا حس پویایی، شادابی و زندگی را منتقل می‏نماید و این موارد در کنار ارگونومیک بودن بر اساس مشتریان ایرانی، حس عمیقی از سر زندگی را خلق می‏نماید. 
سیلا تجربه‏ای کاملا مدرن از مفهوم کیفیت، ابتکار و نوآوری را در بر دارد. در عین حال استفاده از سیستم تولید ناب، خدمات پس از فروش بر اساس مدل‏های روز جهانی، پیاده‏سازی مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک، راه‏اندازی مرکز امور مشتریان همه و همه نوید تولد یک برند مدرن در کشور را می‏دهد. 
درنهایت محصولات سیلا منطبق با استانداردهای AS-4438، ISIRI-9699 و CE اروپا و با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2008 و بازاریابی سبز Green Marketing تولید و عرضه می‏شود. 

صندلی و مبلمان اداری سیلا



صندلی های سیلا سری 11 
- کف و پشت صندلی از جنس PPR60 و فوم پلی اورتان با قابلیت تنظیم ارتفاع 
- روکش صندلی از جنس چرم PVC مرغوب 
- فریم فلزی اتصال کف و پشت از لوله ضخامت 2mm با فوم بیضی و پوشش آبکاری نیکل کرم 
- مکانیزم سینکرونایز با قابلیت تنظیم زاویه باری کف و پشتت 
- پایه از لوله ضخامت 2mm با فرم اختصاصی و پوشش آبکاری نیکل کرم 
- دسته از لوله بیضی و پوشش آبکاری کرم و قابلیت تنظیم ارتفاع 
- جک صندلی با کورس 10cm و پوشش آبکاری نیکل کرم

صندلی های اداری کنفرانسی مدیریتی کارمندی سیلا

 

تماس با نا
آدرس  شهرک صنعتی پرند ، میدان فناوری ، خیابان گلزار ، خیابان گلگشت ، قطعه D11 
تلفن : 61076-021
سایت : www.sillaco.ir

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.