ریال
يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

پیمان

پیمان

فروش نرم افزار حسابداری(تحت وب) بسیار مدرن از 0 تا 100 برای شرکت ها و سازمان ها و کارخانجات

 

گروه ما با قابلیت های متمایز در برنامه نویسی و پیاده سازی نرم افزارهای حسابداری و پخش، سبد محصولات متنوعی با توجه به نیاز مشتریان محترم در اختیار دارد که می توان به نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در این زمره اشاره کرد.
ماژول فروش و پخش مویرگی از مرحله سفارش ‌گیری تا توزیع و تسویه حساب در فرآیندهای فروش قطعی و غیرقطعی را پوشش داده و با استفاده از امکانات برنامه‌ریزی برای ویزیت و توزیع، امکان استفاده بهتر از منابع سازمان را افزایش می‌دهد.
نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند آن‌ را به صورت متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند. این نرم افزار شامل 6 بخش انبارداری، خرید، پخش، حسابداری، خزانه داری و حقوق و دستمزد می باشد که بصورت کاملا پکپارچه و با قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه ( تحت وب) و شامل نسخه های لپ تاپ ، تیلت و موبایل و دارای ساختاری با قابلیت بارگذاری بسیار سریع صفحات با استفاده از پیشرفته ترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی می باشد.همچنین گروه ما آمادگی خود را برای ساخت و تهیه نرم افزار حسابداری به سلیقه مشتری و با توجه به نیازهای شرکت ها و ساز مان ها و کارخانجات اعلام می دارد.
امید است با تکیه بر دانش فنی در راستای حرکت در مسیر پیشرفت و تکنولوزی سعادت خدمت گزاری را داشته باشیم.

مشخصات تماس:
موبایل:09364436624(از طریق مکالمه تلفنی و sms و telegram)
یاهو آی دی: peyman_b8[at]yahoo.com

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.