ریال
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

حسین قاضی

حسین قاضی

چهارشنبه, 14 تیر 1396 12:36

ماده مکمل سمپاش فوگر: واتر اید

ماده مکمل فوگر به نام واتراید ماده حامل یا افزودنی برای محلول های مه سازی که قابل ترکیب با آب می باشد. این محصول با نام (water aid) به فروش می رسد. واتر اید محلولی افزودنی است که از تبخیر سموم مایع و محلول های ضدعفونی که به صورت معلق در هوا به کار گرفته می شوند، جلوگیری کرده و با افزایش شعاع پاشش و قابلیت رویت مه تولید شده، باعث پخش یکسان ذرات در فضا و بر روی سطوح می شود. قابل ذکر است محلول فوق خنثی می باشد و تاثیری بر روی سموم و یا مواد ضد عفونی کننده ندارد.
یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 12:16

دور کننده پرندگان و حشرات

الترا سونیک دستگاه دور کننده موش، کبوتر و حشرات امواج التراسونیک به سیستم شنوایی و عصبی این موجودات حمله می کنند که باعث ایجاد درد و ناراحتی در آن ها می شود. امکان ندارد آن ها در چنین محیطی بمانند. 1- امواج التراسونیک باعث ایجاد درد و ناراحتی زیاد در موجودات موذی میشود اما هیچ اثر جانبی روی انسان ندارد. این منصفانه ترین راه خلاصی از شر آن هاست است. 2- فرکانس هایی با دامنه 20 تا 65 کیلو هرتز برای حمل امواج التراسونیک از دستگاه منتشر می شود که آن ها را مجبور به ترک محیط می کند. 3- امواج التراسونیک منتشر شده از دستگاه در عملکرد هیچیک از دستگاه های برقی اختلال ایجاد نمی کند. 4- در عرض یک تا سه هفته هجوم موجودات موذی کاملاً قطع خواهد شد و استفاده دائم از این دستگاه از آشیانه سازی و اقامت آن ها جلوگیری خواهد کرد. منزل ، فروشگاه ، آشپزخانه ، اتاق های ناهارخوری ، رستوران ها ، سوپرمارکت ، کارخانه های مواد غذایی ، انبارها ، بیمارستان ، اتاق های تجهیزات ، کشتی ها ، اسکله ، مزارع ، دامداری
یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 12:16

پرژکتورهای فوق کم مصرف

جشنواره فروش ویژه چراغ های SMD به منظور صرف جویی گسترده در مصرف برق فروش ویژه چراغ های SMD آغاز شد. مزایا: کاهش چشمگیر مصرف برق تا 75% طول عمر زیاد (حدود 50.000 ساعت) قابلیت نصب در محیط های بسته و باز و ارتفاع باز دهی نور فوق العاده و پوشش نور وسیع طراحی ضد رطوبت و گرد و غبار IP65 ترکیب نور متفاوت سفید- مهتابی قابلیت نصب با پنل های خورشیدی مناسب برای چشم انسان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.spm-techno.com مراجعه فرمایید.
چهارشنبه, 04 آذر 1394 08:41

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

جارو برقی پرقدرت مدل استار

قدرت موتور :1400 وات
موتور: آلمانی
بدنه: ترک
ظرفیت: 20 لیتر
مناسب برای آب و خاک در هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستانها و مساجد.

چهارشنبه, 04 آذر 1394 08:38

دستگاه لکه بر

دستگاه لکه بر مناسب ترین وسیله برای از بین بردن لکه های سخت از روی البسه و پارچه های گران قیمت و با کیفیت های گوناگون و از هر جنس میباشد.

این دستگاه برای هتل ها ، مزون های عروس و بیمارستانها که با لکه های شیمیایی و سخت در ارتباط اند بسیار مناسب است.

دوشنبه, 18 بهمن 1395 11:04

دستگاه سمپاش فوگر

 

دستگاه مه پاش فوگر بهترین و با کیفیت ترین محصول،  با تکنولوژی روز دنیاست که برای ضد عفونی کردن محیط و فضا های مورد نظر   در کشاورزی ، مرغداری و صنایع مختلف دیگر و به طور کلی فضاهای باز و بسته  بسیار کاربردی است.

پوشش فراگیر 100 % ، مه پاشی تا شعاع 25 متری،  افزاش راندمان کاری ، سرعت عمل بالا و حمل آسان توسط شخص ،  بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است.

دوشنبه, 18 بهمن 1395 11:04

ضدیخ درختان و گیاهان

ضد یخ گیاهان با نام تجاری کراپ اید / تیوفر

محصولی کاملا کاربردی و مفید

برای جلوگیری از سرما زدگی درختان، سبزیجات ، صیفی جات ، و گیاهان گلخانه ای که قبل از موج های سرمایی استفاده می گردد.

این محصول به عنوان مکمل غذایی نیز کابرد دارد.

دوشنبه, 18 بهمن 1395 11:04

پنل خورشیدی

سیستم های برق خورشیدی  این امکان را فراهم می آورد تا هموطنان گرامی در مناطق دور دست نیز از نعمت برق و روشنایی  برخوردار شوند. از پنل خورشیدی میتوان  برای برق رسانی به  مزارع، ویلاهای مسکونی ، انبار ها،  فضا های دامداری / مرغداری، گلخانه ها، دوربین های حفاظتی خارج از شهر ونیز  چاه های آب  و قنات ها .... استفاده نمود.

مشخصات این سیستم به طور خلاصه ارائه می گردد.

«سیستم خورشیدی پرتابل مدل SPM»

قابلیت طراحی برای توان های مختلف

قابلیت پشتیبانی برای  روزهای ابری

خروجی 220 ولت AC

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.