ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

تی تی

تی تی

سه شنبه, 04 اسفند 1394 20:05

ظروف لمونژ فرانسه

لمونژ فرانسه

لمونژ فرانسه از جمله ظروفی است ککه از خمیر سخت در کارخانه های نزدیک به شهر فرانسه تولید سده است. اولین ظروف لمونز فرانسه در اواخر قرن 18 ئر شهر لمونژ فرانسه ساخته شده است. لمونژ فرانسه سابقه ای طولانی و پربار در ساخت اشیا و ظروف تزئینی دارد تا حدی که در قرن 12، لمونز فرانشه معروف ترین مرکز میناکاری در اروپا بوده است. مینا کاری های لمونژ فرانسه با اثرهای  de limogia یا labor lomogiae شناخته می شوند.

معروفیت و کیفیت بالای ظروف لمونژ فرانسه، لمونژ فرانسه در قرن 19 به  بهترین شهر تولید ظروف زیبا و عالی تبدیل کرد.

لمونژ فرانسه با کیفیت و اصل را از فروشگاه تی تی هوم بخواهید یا مرغوبترین و به صرفه ترین ظروف لمونز فرانسه را داشته باشید.

برای دیدن ظروف لمونژ فرانسه یا گرفتن اطلاعات بیشتر و یا گرفتن قیمت ظروف لمونژ با روشهای زیر تماس بگیرید.

اینستاگرام: instagram.com/titi.home

تلگرام: telegram.me/titihome

وب سایت: www.titihome.ir

تلفن: 09125343626

 

 

سه شنبه, 04 اسفند 1394 19:57

فروش چینی لمونژ

چینی لمونژ

چینی لمونز یکی از انواع متنوع ظروف چینی است که به دلیل تنوع چینی لمونژ، چینی لمونژ بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است.

درست است که با آمدن ظروفی همچون ظروف پیرکس، آرکوپال و ... ظروف چینی مثل گذشته یکه تاز نیستند ولی هنوز هم خیلی از افراد برای پذیرایی از میهمان ها و یا حتی در مصارف معمولشان از ظروف چینی استفاده می کنند.

چینی لمونژ نیز می تواند یک گزینه ی مناسب برای پذیرایی از مهمانهای عزیزتان باشد.

لعاب های خوب و با کیفیتی که بر روی چینی لمونژ داده می شود، تضمینی برای ثبات رنگ و کیفیت خوب چینی لمونژ است.شما می توانید چینی لمونژ موردنظر خود را از فروشگاه چینی لمونژ تی تی هوم تهیه بفرمایید تا در کنار لذت بردن از تنوع طرح های چینی لمونژ، خریدی آسان و مقرون به صرفه داشته باشید.

برای دریافت اطاعات بیشتر در مورد چینی لمونژ و یا اطلاع از قیمت چینی لمونژ و یا دیدن مدل های چینی لمونژ ازطرق زیر با فروشگاه فروش چینی لمونژ تی تی هوم تماس بگیرید.

اینستاگرام: instagram.com/titi.home

تلگرام: telegram.me/titihome

وب سایت: www.titihome.ir

تلفن: 09125343626

 

سه شنبه, 04 اسفند 1394 20:01

ظروف لمونژ

ظروف لمونژ

ظروف لمونژ به دلیل زیبایی در طراحی و رنگ بندی جز ظروف دکوری نیز محسوب می شود. ظروف لمونز می تواند ظاهری زیبا و خاص به اتاقتان بدهد.

البته بهتر است بگوییم که ظروف لمونژ کاملا دو منظوره هستند. یعنی هم به عنوان ظروف پذیرایی زیبا و شکیل و هم به عنوان ظروف دکوری می توانید از ظروف لمونژ استفاده کنید.

که در اینجا بیشتر به جنبه دکوری بودن ظروف لمونژ اشاره کردیم.

ظروف لمونژی را انتخاب کنید که با رنگ و بافت دکور اتاقتان مناسب و همگون باشد تا این ظروف لمونژ بتوانند بهترین تاثیر را بر روی دکور اتاقتان داشته باشد.

تنوع طرح ظروف لمونژ می تواند انتخاب در این امر را برایتان سهل و آسان کند.

به یاد داشته باشید که صرف هزینه زیاد همیشه مناسب نخواهد بود، می توانید با خرید از فروشگاه ظروف لمونژ تی تی هوم با هزینه ای مناسب، صاحب ظروف لمونژ مورد علاقه خود باشید. برای ارتباط با فروشگاه ظروف لمونژ تی تی هوم و یا دیدن انواع مدل های ظروف لمونژ می توانید از راه ها ی زیر اقدام کنید.

تلفن: 09125343626

 

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.