ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

سلوی تبریزی

سلوی تبریزی

جمعه, 18 فروردين 1396 19:56

خودکار تاچ پن تبلیغاتی

مفید واردات و تولید کننده هدایای تبلیغاتی در کشور ,واردات و عرضه مستقیم خودکار های تبلیغاتی تاچ پن با قابلیت استفاده بر روی گوشی های هوشمند و تبلت در رنگ ها و مدل های مختلف . تخفیف ویژه همکاران به صورت خام و یا با چاپ اختصاصی قیمت از 700 الی 950 تومان. جهت استفاده از تخفیفات هفتگی محصولات تولیدی و وارداتی مفید در کانال تخفیفی مفید mofidgift[at] عضو شده و از فرصت های تخفیفی استفاده کنید.
<<مفيد توليد كننده و وارد كننده هداياي تبليغاتي در كشور >> جعبه پلاستيكي دستمال كاغذي در سايز كوچك,متوسط,بزرگ محصولي وارداتي با قابليت چاپ اختصاصي جهت استفاده در سالن هاي پذيرايي,رستوران ها,هتل هاو............ ميباشد. جهت اطلاعات بيشتر و دريافت نمونه رايگان تماس بگيريد. براي اطلاع از ديگر محصولات به كانال تلگرام https://telegram.me/mofidgift مراجعه نماييد.
سه شنبه, 24 مرداد 1396 23:18

چتر تبلیغاتی

چتر تبلیغاتی ویژه هدایای مدیران ,چتر تبلیغاتی هدیه ای کاربردی و مفید میباشد این چتر در رنگهای مختلف و در مدل تاشو کوتاه با کاور با قابلیت چاپ اختصاصی بوده و برای همکاران تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام https://telegram.me/mofidgift مراجعه نمایید.
جمعه, 25 تیر 1395 01:32

ماژیک وایت برد

فروش ماژیک آهن ربایی دارای مگنت و پاک کن مورد استفاده در تبلیغات اهن ربایی و با تاریخ مصرف یک ساله در تیراژهای مختلف برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامmofidgift[at] مراجعه نمایید.
جمعه, 18 فروردين 1396 19:57

بادکنک تبلیغاتی

وارد کننده مستقیم بادکنک,انواع بادکنک گرد و قلبی درجه یک 14 اینچ در 33 سانت با چاپ اختصاصی ,همراه با بست و نی و تلمبه بادکنک(4 هزار تومان) هر عدد بادکنک 320 تومان , تحویل فوری جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. تیراژ بالا قیمت توافقی میباشد و برای همکاران تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام mofidgift[at]مراجعه نمایید.
سه شنبه, 24 مرداد 1396 23:18

هدایای تبلیغاتی

 

خلاقیت موهبتی است خدایی که ما سعی کرده ایم از آن به بهترین نحو ممکن استفاده نموده و از آن برای رسیدن به اهداف بزرگمان یاری جوییم.

 

این امر محقق نخواهد شد مگر با همکاری و مساعدت شما دوستان هدف اصلی ما ارتقا سطح کیفی و تنوع محصولات تولید شده جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی می باشد این واحد تولیدی با توجه به نیاز بازار تبلیغات اقدام به تولید هدایای تبلیغاتی ارزنده با ایده هایی  نو و خلاقانه در سطح کیفی بالا نموده تا تمام کانون ها و دفاتر تبلیغاتی در سراسر کشور بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند.

یکشنبه, 10 بهمن 1395 13:56

خودکار تبلیغاتی

 

مفید نماینده انحصاری خودکار تبلیغاتی LXدر ایران ,خودکار LX ساخت هند دارای ضمانت 3 ساله وجوهر ژله ای می باشد

حس خوب نوشتن را با ما تجربه کنید.

جهت دریافت نمونه محصول (رایگان )تماس بگیرید.

 

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.