ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 07 تیر 1396 11:24

وقت سفارت تضمینی چک

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
جمهوری چک، کشوری در اروپای مرکزی است که جزو اتحادیه اروپا هم هست. جهت ورود به کشور پر طرفدارچک نیاز به http://sitevisa.com است.برای دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی ویزا در سفارت برای مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد. برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

نکاتی برای گرفتن وقت سفارت جمهوری چک

 اکیدا توصیه می‌کند به همراه ایمیل ارسالی خود، کپی پاسپورت، فرم‌های درخواست ویزا یا مدارک دیگری را ارسال نکنید. تمامی مدارک درخواست ویزا باید در روز تعیین شده به سفارت تحویل داده شوند.

همچنین طبق توصیه این سفارت، لازم است حداقل ۶ هفته پیش از سفر خود به این کشور زیبا ، برای دریافت  تضمینی http://sitevisa.com/category/embassy-appointment/ چک اقدام کنید. همچنین اگر سفر شما قبل یا در فصل پر گردشگر (های سیزن) است - یعنی در تابستان یا تعطیلات نوروز - باید دو ماه زودتر برای گرفتن وقت سفارت جمهوری چک اقدام کنید.

 برای کسانی که نیاز بهhttp://sitevisa.com/the-time-of-the-dutch-embassy/   دارند گرفتن وقت سفارت  هلند صورت تضمینی توسط ما امکان پذیر است.

گرد آوری: ویزای شینگن sitevisa.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
بازرگان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.