ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 16 مرداد 1396 11:32

وقت سفارت آلمان

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
 قلعه التز متعلق به قرون وسطا بالای تپه ها و در دل طبیعت بکر و نزدیک رودخانه‌ی موزل، میان دو شهر کوبلنز و تریر آلمان واقع شده است. این قلعه هنوز هم متعلق به خانواده‌‌ی التز است که از ابتدا ی قرن ۱۲ (سی و سه نسل قبل) در همین محل زندگی می‌کردند. مالک کنونی این قلعه شگفت انگیز و جذاب دکتر کارل گراف وونوند زو التز از سی و سومین نسل  از خانواده التز است. هنوز هم می‌توان تعدادی از مبلمان و اثاثیه‌ی قدیمی جواهرات، ظروف چینی، اسلحه و تجهیزات جنگی باستانی را در این بنای سنگی باشکوه مشاهده کرد. محال است که گردشگران به کشور آلمان بروند از دیدن این قلعه حیرت انگیز چشم پوشی کنند. رستوران Unterschänke در اطراف درخت لیمو و ۹۰ صندلی در سالن ستون سنگی رومی و رستوران Oberschänke  در کلبه گلداسمیت قرار دارد. این دو رستوران مشرف بر دره زیبا و قلعه التز جهت رفاه گردشگران و بازدید کنندگان می باشند. خوشبختانه قلعه‌ی التز درگیر هیچ کدام از جنگ‌ها و آشوب‌های دوران گذشته نبوده و از این رو تقریباً تا به امروز سالم و دست نخورده باقی مانده است و یکی از قصرهای برجسته در آلمان است.

آلمان از کشورهای پر جاذبه هست که سالانه گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند و از دیدن مکان های جذاب این کشور لذت میبرند. شما عزیزان هم اگر قصد رفتن به آلمان را دارید ما شما را در زمینه ویزای شینگن آلمان , وقت سفارت آلمان یاری می نماییم تا با خیال آسوده سفر کنید.

جهت اخذ ویزای شینگن آلمان ,وقت سفارت آلمان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

جهت دریافت http://sitevisa.com/germany-schengen-visa/ کاملا تضمینی با وب سایتhttp://sitevisa.com/http://sitevisa.com/ ما همراه باشید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا آلمان :

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۳ ماه بیشتز از تاریخ ویزا درخواستی  .
فرم درخواست ویزا ( از سایت سفارت دریافت نمائید ) .
کارت ملی و شناسنامه .
۲ قطعه عکس رنگی ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید بدون روتوش .
در صورتی که قبلا ویزا شنگن و یا ویزا کشور معتبر دیگری دریافت کرده اید کپی از آنها و مهر های ورود و خروج .
نامه تمکن مالی و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی .
گواهی اشتغال به کار که در آن تاریخ استخدام – سمت – میزان حقوق و مرخصی ذکر شده باشد به همراه فیش حقوقی . ( برای کارمنداگ و کارگران ) .
پروانه کسب و یا ثبت شرکت و یا کارت بازرگانی . ( برای صاحبان مشاغل ) .
گواهی بازنشستگی ( برای افراد بازنشسته ) .
گواهی اشتغال به تحصیل ( برای دانشجویان ) .
بیمه مسافرتی .
سند مالکیت ( در صورت وجود ) .
رزرو هتل و بلیط هواپیما .
http://sitevisa.com/time-for-the-german-embassy/ یکی از مهم ترین تخصص های گروه سایت ویزا است. علاوه بر دریافت ویزای شینگن شما کاربران عزیز میتوانید خدمات وقت سفارت آلمان را نیز از ما دریافت کنید. در حال حاضر به دلیل تقاضای بسیار بالا در سفارت آلمان در تهران شرایط بسیار سختی برای گرفتن وقت درخواست روادید وجود دارد. سفارت همواره بیشترین وقت های مصاحبه ممکن را در اختیار قرار می دهد تا زمان انتظار را در حد ممکن کاهش دهد. لطفاً توجه داشته باشید که وقت های مصاحبه ویژه با زمان انتظار کم تر، تنها در شرایط خاص انسانی و یا موارد اضطراری پزشکی قابل ارایه است. تنها تحت این شرایط، امکان دادن وقت مصاحبه ویژه طی ۵ روز وجود دارد.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
بازرگان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.