ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

شنبه, 07 مرداد 1396 06:57

شرکت دکوراسیون داخلی بلوط

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شرکت دکوراسيون داخلي بلوط با برند تجاری oak design با هدف ارائه خدمات حرفه ­اي دکوراسيون داخلي و در پاسخ به نيازهاي روز افزون اين مقوله در تأسيس شد. اين شرکت در زمينه مشاوره، طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي بر اساس اصل “طراحي علمي، کيفيت عالي، و زمان مناسب ” در پروژه­ هاي مسکوني، اداري، تجاري فعاليت مي­ کند.

شرکت دکوراسیون داخلیoak design همگام با علوم روز معماري و دکوراسيون و با توجه به اهميت بعد رواني و شخصيتي افراد در طراحي­ هاي صورت گرفته. در اين شرکت ابتدا به تجزيه و تحليل افراد از جنبه رواني پرداخته مي­شود و سپس متناسب با شخصيت، خلق و خو و تمايلات افراد و نوع کاربری محيط فيزيکيشان طراحي مي شود.

ما برآنيم با توليد بهترين محصول علاوه بر فراهم نمودن حداكثر آسايش و آرامش براي مشتري، با حفظ محيط زيست و كاهش مصرف انرژي‌هاي تجديد‌ناپذير زندگي بهتري براي نسل آينده مهيا نمائيم.
گروه مهندسين و تكنسين‌هاي مجرب با ۵ سال سابقه کار در زمینه درب و پنجره و ۱۴ سال تجربه مستمر در زمینه کابینت و دکوراسیون با اولين تماس به عنوان مشاور مشتري، جهت انتخاب بهترين نوع و اقتصادي‌ترين روش اجراي پروژه در كنار شما خواهند بود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.