ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

محمد میلادی

محمد میلادی

Suprema BioEntry Plus ، یک دستگاه کنترل تردد قوی از طریق اثر انگشت است که فناوری بایومتریک و پلت فرم امنیتی تولیدات بعدی Suprema را به نمایش می گذارد. این دستگاه عملکرد تطبیقی و امنیت بالا را از طریق ارائه آخرین الگوریتم شناسایی اثرانگشت Suprema که با پردازشگر چهارهسته ای قدرتمند وفناوری LFD ( شناسایی انگشت زنده ) به هم پیوسته اند ، فراهم می کند. همچنین این دستگاه انعطاف پذیری مضاعف در طراحی سیستم و پشتیبانی چندکارتی را با فناوری فرکانسی دولایه RFID فراهم می کند. یک محفظه قدرتمند IP67/IK08 با پوشش فلزی شفاف در آن قرار داده شده است.
چهارشنبه, 03 شهریور 1395 10:03

فروش دستگاه حضور و غیاب مدل Biostation

BioStation یک ترمینال چند منظوره است که دارای یک صفحه کلید و یک مانیتور رنگی 2.5 اینچی است که اجازه ثبت اثر انگشت یا کارت و انجام عملیات مدیریتی را به صورت مستقیم از روی دستگاه فراهم می کند. دستگاه بایو استیشن می تواند از طریق وایرلس LAN و اترنت به شبکه متصل شده و همچنین برای انتقال اطلاعات به وسیله کابل USB به سیستم متصل گردد . همچنین دستگاه ی (BioStation Mifare (BSM امکان شناسایی کارت های هوشمند را به شما می دهد.
دستگاه Biolite Net کوچکترین سیستم کنترل تردد مبتنی بر شبکه میباشد. این دستگاه علاوه بر امکانات کامل کنترل تردد ، دارای سیستم حضور و غیاب بوده و به واسطه پشتیبانی از استاندارد IP65 قابلیت استفاده در فضاهای باز و شرایط گوناگون جوی را دارد. طراحی زیبا ، استحکام بالا و تکنولوژی پیشرفته ، Biolite Net را به دستگاهی منحصر به فرد تبدیل ساخته است.
FaceStation جدید یک ترمینال تشخیص چهره است که ترکیب کاملی از راحتی و امنیت بالارا فراهم مینماید. Suprema توانسته با بهینه سازی فن آوری بیومتریک مشهورش و تلفیق آن با هنر سخت افزاری FaceStation محصولی با امنیت کنترل دسترسی سریع، دقیق ، بی نظیر و عدم مشابه در بازار ارائه نماید. FaceStation با طیف وسیعی از ویژگی و عملکردها از طریق یک رابط کاربری گرافیکی همراه با صفحه نمایش لمسی و بصری عرضه شده و میتواند با این ویژگی ها مورد ارزیابی قرار گیرد.همچنین در این دستگاه برای کنترل ساده تر وب سرور تعبیه شده ، و از قابلیت های آنالوگ و دیجیتال و ادغام تلفن تصویری پشتیبانی می کند .
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.