ریال
جمعه 31 فروردين 1403

دوشنبه, 01 خرداد 1396 06:50

نمایشگرهای کاشی شده christie

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
نمایشگرهای کاشی شده برای ارتباط نزدیک و موثرتر با مشتریان در فضاهای کسب و کار بکار می رود. استفاده از تکنولوژی تاچ اسکرین امکان تعامل بیشتر با کاربران فضاهای مختلف را فراهم می سازد. کاربر می تواند اطلاعات مورد نیاز خود را با تماس انگشت روی قسمتهای مختلف صفحه براحتی بدست آورد. شرکت کنز طراح و مجری در امر طراحی و ایجاد نمایشگرهای کاشی شده فعالیت مستدام داشته و توانسته با بکارگیری از نیروهای مجرب وتحصیل کرده در این زمینه فعالیت های چشم گیری داشته باشد.
کمبود فضا و محدودیت ابعاد دیگر نمی تواند شما را از استفاده کردن از نمایشگرهای با کیفیت دور نگه دارد. در فضاهایی که محدودیت ابعاد دارید این نوع نمایشگرها با ابعاد و شکل ظاهری خاص خود در کانون توجه قرار می گیرد. اندازه ها و اشکال مختلف و گوناگون ویدئو وال های christie ، شما را قادر به ایجاد و چینش ویدئو وال هایی جذاب در موقعیت ها و وضعیت های مختلف می کند. این نمایشگر، قابلیت چینش متفاوتی را دارد. می توان به طور افقی در ویترین فروشگاه استفاده کرد و یا با استفاده از چند پنل و چینش عمودی، در اتاق جلسات بکار برد.
مزایا:
طراحی خاص و هنرمندانه
نمایش تصاویر به بهترین نحو
کاهش هزینه با فناوری LED
جلب مخاطبان در فضاهای عمومی

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره مشاوران ما ۰۹۱۲۱۹۴۱۷۳۶ – ۲۲۳۸۴۷۳۰ تماس بگیرید و یا به سایت www.christie.ir مراجعه فرمائید.
10,000,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پریسا رضایی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.