ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 23 مهر 1396 07:01

بلندگو سقفی توکار و روکار-بلندگو ستونی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
بلندگوی سقفی
بلندگوهای سقفی در دو مدل موجود می باشند
1.بلندگوی سقفی توکار:که در این مدل سقف کاذب یا کناف بوده وبا توجه به اندازه و ابعاد بلندگو سقف کاذب یا کناف را برش میدهیم و بلندگو را درون سقف جا گذاری می نماییم.
2.بلنگوی سقفی رو کار:که در این مدل همان طور که از نام بلنگو آشکار است روی قسمت بیرونی سقف نصب میشود با توجه به اینکه همه ساختمان ها دارای سقف کاذب یا کناف نبوده از این بلندگوی سقفی روکار که دارای محفظه پلاستیکی بوده روی سطح بیرونی نصب میشود.
بلندگوهای سقفی توکار وروکار هر دو دارای پوشش توری بروی انها بوده واز صدمه دیدن محافظت می شود.بلندگوهای سقفی ا توکار و روکار در اندازه وابعاد مختلف بوده وبا توجه به قطر داخلی بلندگوی سقفی سقف مثلا در ابعاد 18 یا 19 و25 برش داده میشود و در بلندگوی سقفی روکار بدون توجه به برش روی کار اما در قسمتهایی که شکیل و مناسب بوده نصب میشود.
بلندگوهای سقفی روکار و توکار در وات های مختلف می باشند 5وات 10 وات بلنگوی سقفی 15 وات .

علاوه بر این بلندگوهای سقفی روکار و توکار در دو مدل ولتی و اهمی موجود می باشند.
1.بلندگوهای سقفی توکار و روکار ولتی:در بلندگوهای ولتی سیم کشی به صورت سری انجام میشود و اتصال بلندگوها به امپلی فایر و یا منبع تغذیه نیز به قسمت0-100 ولت می باشد.
.2بلندگوهای سقفی روکار و توکار اهمی:در بلندگو های اهمی سیم کشی به صورت موازی انجام میشود و اتصال بلندگوها به امپلی فایر ویا تقویت کننده به قسمت 8اهم GND می باشد



بلندگوی ستونی
در دو مدل موجود می باشد
1.بلندگو ستونی ضد اب (وتر پروف)
2.بلند گوی ستونی معمولی
بلندگو های ضد آب(واتر پروف) اوت دوور میباشند به این صوت که در فضاهای بیرونی نصب میشوند و در مقابل اب و گرما و رطوبت عایق میباشند و بیشتر استفاده انها در پارک ها-مدارس-محوطه بیرونی کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند
دسته دیگر بلندگوهای ستونی که معمولی میباشند این دوور هستند به این صورت که در فضا و محیط های داخلی نصب میشوند واز انجایی که در صورت نیاز یک شرکت یا فروشگاه یا کارخانه فضاهایی وجود دارد که باید صدای داخلی را پوشش دهد بنابر این برای کاهش هزینه مصرف کننده از بلندگوهای ستونی این دوور استفاده می شود.
بلندگوهای ستونی ولتی به صورت سری به هم اتصال پیدا میکنند و به قسمت ولتی امپلی فایر 0-100ولت وصل میشوند.


هم در بلندگوهی سقفی توکار و روکار و هم در بلندگوهای ستونی معمولی و ضد آب(واتر پروف) با توجه به نیاز مشتری و مصرف کننده می توان از نوع موزیکال ان استفاده کرد در مدل ها موزیکال بلندگو علاوه بر ووفر(صدای بم)وتیوتر(صدای زیر)داری کراس آور (تفکیک فرکانس بالا و پایین) نیز می باشد. که این خود باعث ایجاد یک صدای واضح و با کیفیت وآرامش بخش می شود.بنابراین اکثر استفاده از بلندگوهای موزیکال در فروشگاه ها-مزون ها-کافه و رستوران ها-و در منازل و... برای ایجاد لحظاتی برای گوش کردن به موزیک های لایت با پخش عالی مورد استفاده قرار می گیرد.

بلند گوی هورن (شیپوری):
بلندگوی شیپوری در دو مدل ساده و موزیکال موجود می باشد.بلندگوی شیپوری دارای ترانس مچینگ می باشد.دلیل استفاده از بلندگوی شیپوری پرتاب صدای آن است بنابراین در اماکن و محوطه های بازبرای رساندن صدا نیاز به بلندگوی شیپوری داریم.
بلندگوی شیپوری موزیکال دارای کراس اور می باشد که برای پخش موزیک بسیار مناسب است.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.