ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 14 تیر 1395 14:10

دزدگیر اماکن

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 14 تیر 1395
استان :قم
شهر :قم
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سیستم حفاظتی PARS GSM به جرات یکی از قدرتمندترین محصولات این شرکت در مقایسه با سایر دستگاه های مشابه می باشد که در آن سیستم مرکزی و تلفن کننده GSM بصورت یکپارچه تعبیه شده است .
* این دستگاه دارای 6 زون باسیم و 3 زون بیسیم میباشد که بر روی هر زون بیسیم میتوان 5 عدد چشم یا مگنت یا... بیسیم با کد متفاوت نصب نمود.
* این دستگاه قابلیت انتخاب هر زون بصورت مجزا و بدون محدودیت به صورت فوری یا تاخیری ، دینگ دانگ ، 24 ساعته و برای زونهای سیم دار بصورت نرمال باز یا بسته را دارا میباشد.
* از قابلیت های منحصر بفرد این دستگاه انتصاب نام بصورت صوتی به هر زون میباشد به این صورت که در هنگام تحریک پس از تماس با کاربر و پخش پیغام ضبط شده شماره زون تحریک شده نیز پخش میشود حال چنانچه برای این زون نامی اختصاص داده شده باشد به همراه شماره زون نام آن هم پخش میشود . به عنوان مثال زون 2 به را در تنظیمات "پذیرایی " نامگذاری میکنیم حال با تحریک شدن آن پس از پیغام دستگاه جمله "آلارم زون 2 پذیرایی" را پخش میکند.
* از دیگر امکانات این دستگاه برد زیاد ریموت و قابلیت شناسایی 9 عدد ریموت کد لرنینگ میباشد که برای هر ریموت کد شناسایی اختصاص داده میشود.
* از قابلیت های منحصر بفرد دستگاه قابلیت پخش دینگ دانگ با 3 تن متفاوت میباشد که کاربر می تواند آن را بصورت "دینگ دانگ" ، پیغام "خوش آمدید" و یا ضبط پیغام شخصی تنظیم کند.
* این دستگاه دارای یک خروجی رله میباشد که میتوان با ریموت آن را کنترل نمود . کاربر میتواند آن را بصورت لحظه ای ، دائم و یا روشن شدن در هنگام آژیر جهت اتصال به پرژکتور انتخاب نماید.
* در این دستگاه میتوان توسط 2 عدد دیپ سوئیچ صدای بلنگوی خارجی را در هنگام تک آژیر کنترل کرد.
* یکی از امکانات خاص دستگاه سیستم حفاظت بلندگوی خارجی می باشد که درصورت فعال بودن آن در صورت سوختن یا قطع شدن بلندگو خارجی به کاربران گزارش میدهد.
* یکی دیگر از امکانات دستگاه ارسال گزارش ورود و خروج یا همان روشن و خاموش شدن دستگاه می باشد که در صورت فعال شدن آن با هربار خاموش یا روشن شدن ، دستگاه پیامی را به کاربران ارسال مینماید و مشخص میکند دستگاه توسط چه کسی یا به چه صورت روشن یا خاموش شده است.
* این دستگاه را علاوه بر ریموت با کیپد خود دستگاه و از طریق SMS نیز میتوان خاموش و روشن نمود.
* این دستگاه از یک تلفن کننده سیمکارتی هوشمند و کاملا سخنگو برخوردار است .
* انتخاب هوشمند شماره تلفن از بین 20 حافظه برای تماس ، SMS ، ارسال گزارش یا دریافت فرمان از کاربر میباشد.به این معنی که کاربر در هنگام وارد کردن شماره تلفن میتواند قابلیت دریافت تماس ، پیام ، گزارش و مدیر سیستم را به تفکیک برای حافظه مورد نظر انتخاب کند.
* در این دستگاه می توان اعلام گزارش قطع و وصل برق،قطع بلندگوی خارجی ، روشن و خاموش شدن دستگاه ، دریافت شدن پیام توسط دستگاه و شارژ دوره ای را به تفکیک فعال و غیر فعال نمود.
* از ویژگیهای دیگر این دستگاه قابلیت استراق سمع محرمانه آن میباشد به این گونه که دستگاه پس از دریافت پیام مربوط از کاربر پس از برسی قابلیت دسترسی فرد ارسال کننده پیام با وی تماس گرفته و به مدت 30 ثانیه صدای محیط را برای وی پخش میکند.
* در این دستگاه به کاربر این امکان داده شده است که متناسب با شرایط دستگاه ، اولویت ارسال پیام یا تماس را خود انتخاب نماید.
* این دستگاه از دو زبان فارسی و انگلیسی برای ارسال و دریافت پیام پشتیبانی میکند . لازم به ذکر است که برای دریافت پیام هیچ محدودیت زبانی وجود ندارد و حتی کاربر میتواند در صورت عدم استفاده از نرم افزار مخصوص اندروید ، فرمان مورد نظر را به صورت ترکیبی از فارسی و انگلیسی برای دستگاه ارسال کند . SMS ارسال شده توسط دستگاه شامل اعلام زونهای تحریک شده و در صورت تحریک چشم بیسیم کد مختص به آن میباشد.
* از دیگر امکانات توانایی قطع و وصل تجهیزات الکتریکی توسط 5 خروجی این دستگاه میباشد . کاربر میتواند هرکدام از خروجی ها را روشن ، خاموش و یا بصورت لحظه ای روشن نماید .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
doorbinkala.co
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.