ریال
جمعه 31 فروردين 1403

چهارشنبه, 01 آذر 1396 10:18

محصولات دیجیتال سامسونگ

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 01 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
نمایندگی رسمی سامسونگ ارائه کننده انواع محصولات دیجیتال سامسونگ شامل دوربین دیجیتال، دوربین امینتی و مانیتور سامسونگ با گارانتی میباشد.
سامسونگ مانیتور های کوچکتر را برای مصارف خانگی و استفاده شخصی و مانیتور های عریض تر را برای کارهای گرافیکی و انجام امور وب سایت که نیاز به عرض بیشتری برای نمایش دارند عرضه کرده است. به تازگی نیز با عرضه ی مانیتور های curved، تجربه تماشای همه جانبه و دید وسیعتری را بوجود آورده است. مانیتورهای بازی سامسونگ نیز بزودی عرضه میشوند که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر بیشتر میکنند که این موضوع میتواند برای گیمرها خبر خوشی باشد.
دوربین های سامسونگ با سنسور فوق حساس تصاویری شگفت انگیز را ارائه میدهند، تصاویری زنده که ارتباط با تصویر و دنیای اطراف را بیشتر میکند. دوربین های دیجیتال سامسونگ با حافظه زیاد، حجم کم و تنظیمات بسیار ساده بهترین گزینه برای انتخاب شما برای مسافرت و ثبت تمام لحظات به یاد ماندنی شما میباشند.
پرینتر های سامسونگ فایل های شما را با کیفیتی عالی به چاپ میرساند. پرینتر های سامسونگ کارهای چاپی را با دقت و وضوح بالا و کیفیت حرفه ای به چاپ میرساند.
هموطنان عزیز در تهران و شهرستان ها برای خرید و مشاهده محصولات سامسونگ از جمله محصولات دیجیتال میتوانید به سایت نمایندگی سامسونگ http://www.samsung-ir.com/ مراجعه نموده و در درگاه امن اینترنتی خرید آنلاین خود را انجام دهید یا با شماره 88647891 تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی سفارش خود را در هرجای ایران که هستید در کمترین زمان تحویل بگیرید. همچنین برای خرید حضوری سایر محصولات سامسونگ میتوانید به سه شعبه ما: مگا استور سعادت آباد (فروش کلیه محصولات سامسونگ-88697020)، برج نگار ونک ( فروش موبایل و تبلت و لوازم جانبی – 88647891) و کوروش ستاری ( فروش موبایل و تبلت و لوازم جانبی- 44971382) مراجعه نمایید.
لازم به ذکر است، با توجه به اینکه سامسونگ به فکر راحتی هم وطنان عزیز میباشد، امکان خرید اقساطی محصولات دیجیتال سامسونگ و همچنین محصولات دیگر سامسونگ را با شرایط ویژه و استثنایی و کارمزد کم فراهم آورده است تا کاربرانی که درآمد ناکافی دارند و یا امکان خرید نقدی ندارند با خیالی آسوده محصولات سامسونگ دلخواه خود را به صورت قسطی با شرایط ذکر شده در سایت http://www.samsung-ir.com/ خریداری نمایند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی رسمی سامسونک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.