ریال
جمعه 10 فروردين 1403

پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:03

گوشی آیفون 7 پلاس، iphone 7 plus

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 19 بهمن 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
همانطور که میدانید امروزه گوشی های آیفون اپل محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است و افرادی که قصد خرید گوشی های این برند را دارند در موتور های جستجو به دنبال مشخصات فنی و اطلاعات تکمیلی در مورد گوشی های آیفون هستند.
شرکت اپل جدیدتربن گوشی خود را در دو مدل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طراحی و عرضه کرده است. سایز صفحه نمایش، دوربین و میزان حافظه ی رم از جمله تفاوت های بین دو مدل گوشی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 میباشد که با توجه به نقاط مشترک زیادی که با هم دارند این تفاوت بسیار ناچیز است. اگر آن دسته از افرادی هستید که امکانات گوشی اهمیت زیادی برای شما دارد، آیفون 7 پلاس با امکانات فوق العاده ایی مانند خاصیت ضد آب بودن، بدنه فلزی، دوربین دوگانه، نمایشگر اچ دی و قابلیت 3D Touch، تراشه پر قدرت با امکان پردازش سریعتر، اسپیکرهایی با قابلیت ارائه موزیک و ویدئو و تماس تلفنی به صورت استریو و 3 گیگا بایت رم میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد.
کاربران محترم میتوایند به سایت http://www.applegostar.com مراجعه کنید و مشخصات فنی و توضیحات هر محصول را مشاهده نمایید. خریداران محترمی هم که قصد خرید گوشی های آیفون اپل را دارید میتوانید با شماره های 88641445 – 88641415 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید و یا برای خرید حضوری میتوانید به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه کنید.
نمایندگی فروش اپل ارائه دهنده انواع محصولات اپل شامل : آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ، مک اپل و لوازم جانبی اورجینال میباشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی فروش اپل
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.