ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

چهارشنبه, 12 مهر 1396 11:44

آموزش تعمیرات گوشی موبایل

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 12 مهر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دوره آموزش تعمیر گوشی که یکی از شغلهای پردرآمد محسوب میشود شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل است. دوره موبایل بعلت درخواست بصورت عملی و فشرده برگزار میشود. این دوره کاربردی و ویژه بازار کار است. بنابراین تاریخچه موبایل و مباحث تئوری بصورت گذرا مرور میشود. بیشتر در دوره آموزش تعمیر گوشی عیب یابی برد و تعمیرات بخشهایی است که مشتری در مغازه تعمیرگاه موبایل شما سریع نتیجه میگیرد. آموزش تعمیر برد گوشی بطور مفصل بیشترین ساعات کلاس را تشکیل داده و کار تمرینی و عملی همواره در جلسات کلاس برقرار است.
============================
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
02188931933
09102148442
تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4
آدرس سایت:
tamiraat.net/office/pages/amozesh-tamiraat-mobile/
===========================
دوره اموزش تعمیر گوشی یک ماه بسته به یادگیری شخص پیشروی دارد و در طول دوره یادگیری تعمیر موبایل اهمیت بیشتری دارد. اعلام مطالب کلاس بصورت جزء به جزء با قلقهای مهم تعمیرات گوشی تدریس میشود. ظرفیت هر کلاس ۳ نفر است و استاد این کلاس تعمیرکار با تجربه ای است که در حال حاضر توانمندی زیادی در تعمیر گوشی، تبلت و لپ تاپ دارد.
سعی کرده ایم با توجه به محیط کارگاهی که برای آموزش ایجاد کرده ایم از ابزارهای واقعی و به روز استفاده کنیم تا کارآموزان با کار و ممارست با این ابزارهای تعمیر گوشی تجربه کسب کنند. بیشترین تنوع برد و گوشی را در کلاس برای تمرین کاراموزان فراهم آورده و حتی کارآموزان میتوانند در طول دوره گوشی معیوب برای تعمیر و عیب یابی بهمراه بیاورند.
آموزش تعمیر موبایل در کرج، آموزش تعمیر موبایل شیراز، دوره تعمیر موبایل اهواز، کلاس تعمیر موبایل اصفهان، آموزش تعمیر موبایل در مازندران، آموزشگاه موبایل در مشهد و آموزش تعمیر موبایل آبادان و دوره تعمیر موبایل در کیش زیر نظر این شرکت آموزش دیده و شما میتوانید به این مراکز ساپورت مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره امورشگاههای تعمیرات گوشی موبایل به سایت ما مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
کامتک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.