ریال
جمعه 31 فروردين 1403

پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:02

آیفون پلاس8 اپل، جدید ترین آیفون اپل

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 19 بهمن 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
اپل جدیدترین آیفون خود را به نام iphone 8+ همراه با آیفون x معرفی و عرضه کرده است...
آیفون 8 پلاس با طراحی منحصر به فرد و ظاهری متفاوت تر از نسل های پیشین به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش Retina HD گوشی آیفون 8+ باعث میشود تا همه چیز را عمیق تر و واقعی تر ببینید. بدنه شیشه ای در پشت این گوشی 5.5 اینچی، حس خاصی را با دست گرفتن گوشی 8 پلاس به شما القا میکند و با پوشش اتوفوبیک آن به راحتی لکه های را از روی گوشی خود پاک کنید. دوربین دوگانه گوشی آیفون 8 پلاس امکان ثبت تصاویر و فیلم هایی با کیفیت باور نکردنی در تمام لحظات را فراهم می آورد. Ios11 به عنوان پیشرفته ترین سیستم عامل در جهان،3 گیگابایت حافظه رم و شارژر بی سیم گوشی 8 پلاس و... همه و همه مواردی هستند تا بتوان گوشی آیفون 8 پلاس اپل را به عنوان یک گوشی فوق العاده نام گذاری کرد.
خریداران محترمی که قصد خرید آیفون 8 پلاس اپل را دارید، با مراجعه به سایت اپل گستر http://www.applegostar.com علاوه بر مشاهده مشخصات فنی و توضیحات محصول، در درگاه های امن اینترنتی خرید خود را انجام دهید، یا به صورت حضوری به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه نمایید. همچنین با تماس یا شماره های 88641445-88641415 سفارش خود را به ثبت کنید و در کمترین زمان در هر جای کشور که هستید تحویل بگیرید.
کاربرانی که توانایی خرید محصولات اپل را به صورت نقدی ندارید، نمایندگی فروش اپل این امکان را فراهم آورده است تا با کارمزدی بسیار کم و شرایطی استثنایی بتوانید کالای اپل خود را به صورت اقساط خریداری نمایید. کافیست به سایت اپل گستر مراجعه کنید و برای خرید اقساطی محصولات اپل(https://goo.gl/88BUZL) ثبت نام نمایید. لازم به ذکر میباشد که این امکان در حال حاضر تنها برای همشهریان تهرانی آماده خدمت رسانی میباشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی فروش اپل
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.