ریال
جمعه 31 فروردين 1403

سه شنبه, 26 آذر 1398 14:06

قیمت خرید ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال Laboratory Scale

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 26 آذر 1398
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
از انواع پرکاربرد ترازو که برای توزین مواد سبک و گرمی، و برای محاسبه دقیق وزن مورد استفاده قرار می گیرد، ترازوی آزمایشگاهی است. این ترازو در محیط های آزمایشگاهی که وزن کردن مواد از حساسیت بسیاری برخوردار است، کارایی دارد.
ترازو آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین است که مواد ارزشمند گرمی در محفظه، توزین می گردد. این امر برای جلوگیری از تاثیر هوا بر وزن مواد می باشد که استانداردترین روش برای محاسبه دقیق وزن مواد گرمی است.
در ترکیبات شیمیایی و ساخت دارو خطا حتی به کمترین مقدار منجر به فاجعه می گردد و نیاز به ترازو آزمایشگاهی با دقت بالا وجود دارد تا مواد ترکیبی را به صورت دقیق توزین شده و محاسبه ی دقیقی داشته باشد.
مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران با ارائه تنوع گسترده ای از انواع ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال از برند Lutron امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

برخی از ترازوهای آزمایشگاهی موجود در سایت Instrucenter.com:

ترازوی آزمایشگاهی ساخت شرکت لوترون:
ترازوی دیجیتال مدل GM-5001 و مدل GM-600G
ترازوی دیجیتال - فول آپشن مدل GM-1500P، مدل GM-500، مدل GM-5000، مدل GM-300P و GM-600P

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

لینک ترازوهای آزمایشگاهی دیجیتال مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران: instrucenter.com/fa/portable-test-equipment/force-torque-test-equipment/laboratory-scale

کلمات کلیدی: خرید ترازوی آزمایشگاهی,فروش ترازوی دیجیتال,قیمت ترازو,نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی,کاتالوگ ترازوی دیجیتال,نمایندگی ترازوی دیجیتال,راهنمای خرید ترازو,انواع ترازوی دیجیتال,نمایندگی خرید ترازو,نمایندگی فروش ترازو,لیست قیمت ترازو,خرید اینترنتی ترازو,فروش اینترنتی ترازو,قیمت خرید ترازو,قیمت فروش ترازو,خرید آنلاین ترازو,فروش آنلاین ترازو,ترازوی آزمایشگاهی باکیفیت,قیمت ترازوی لوترون,ترازوی دیجیتال Lutron,مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.