ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 26 آذر 1396 13:02

اعطای نمایندگی فیلتر سرعت خودرو

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 26 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اعطای نمایندگی فیلتر سرعت خودرو
محصولی جدید و بسیار کارآمد که موجب افزایش هوادهی بینظیر و افزایش راندمان بالای خودرو میشود از مزایای آن نصب بسیار سریع و راحت میباشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت فاپکو تماس حاصل فرمایید .
فروش صرفا بصورت عمده میباشد
قیمت فیلتر سرعت سیموتا تمام سیم = 26000تومان
قیمت فیلتر سرعت سیموتا سیم و پارچه = 23000تومان
*************************************************
Air Filter 75mm
Dual Funnel Adapter
High quality and brand new intake air filter
Low energy consumption.
Size: interface caliber: 7.5cm
Height: 12cm
Bottom diameter: 16cm
Top diameter: 12cm
در موردفیلترهوای اسپرت (دائمی)بیشتر بدانید
بطورکلی مزایای استفاده از فیلترهای هوای اسپرت ، هوادهی بی نظیر
ظرفیت بسیار بالا، راندمان بالا، طول عمر بسیار بالا و عدم نیاز به تعویض می باشد.

هوا دهی فیلتر
حجم هوایی که در واحد سطح از فیلتر در واحد زمان می گذرد را دبی هوا گذری می نامند و با مقیاس سی اف ام یا فوت مکعب در دقیقه اندازه گیری می کنند. بطور مثال یک فیلتر هوای معمولی خوب برای پارس ای ال ایکس در حدود ٣١٩ سی اف ام هوادهی دارد در حالیکه فیلتر اسپرت مشابه آن٤٤۱ سی اف ام هوادهی دارد.

ظرفیت فیلتر هوا
به مقدار گرد و غباری که فیلتر می تواند پس از پالایش هوا بدون برگرداندن آن به جریان هوای ورودی موتور در خود نگه دارد ظرفیت فیلتر گویند. با پر شدن ظرفیت فیلتر های یکبار مصرف زمان تعویض آنها فرا می رسد. این مقدار در یک منطقه پر گرد و غبار همچون خاورمیانه حدودا ٥٠٠٠ کیلومتر برای فیلترهای کاغذی می باشد. در حالیکه این عدد برای فیلتر هوا اسپرت، ٤٠٠٠٠ کیلومتر است که بعد از رسیدن به این مقدار می بایست با کیت مخصوص شستشو شسته شده و مجددا مورد استفاده قرار گیرد.


اهمیت هوادهی بالا در کارکرد موتور خودرو
هوادهی بالا به معنی مقاومت کمتر فیلتر هوا در برابر جریان عبوری از فیلتر و ورودی به موتور می باشد. این بدین معناست که موتور نیروی کمتری برای مکش هوا به داخل خود به کار می برد و در واقع اتلاف نیرو کم می شود. همچنین امکان رسیدن هوای کافی بنا به مقدار مورد نیاز موتور به معنی اکسیژن بیشتر برای احتراق سوخت در موتور می باشد و این به معنی بالا رفتن راندمان موتور و افزایش قدرت خروجی آن می باشد.

اهمیت راندمان فیلترهای هوا
موتور خودرو یک محیط بسته است که تنها هوا و بنزین به آن وارد می شود. ورود ذرات میکرونی غبار هوا به داخل محوطه اتاق انفجار و چسبیدن به جداره سیلندر آنها به مرور زمان تحت سایش قطعات متحرک که با فشار بالا در موتور در تحرک هستند مانند ذرات کوچک سنباده عمل کرده و اصطکاک موتور و کوتاه شدن عمر آن را باعث می شود. فیلترهای اسپرت دارای استاندارد ساخت ایزو ٥٠١١ بوده و ذراتی به کوچکی ١ میکرون را به دام می اندازد.

در صورتی که هوای ورودی بدون مقاومت باعث قدرت موتور میشود استفاده از فیلتر هوا چه معنی دارد
اول آنکه عدم استفاده از فیلتر هوا برای موتور بسیار خطرناک می باشد، از طرف دیگر فشار داخلی منیفولد ورودی توسط سنسورهایی کنترل می شود که این فشار می بایست در نقطه بهینه طراحی موتور باشد و همچنین وجود پدیده ای به نام ضربات پالس ورودی که در صورت عدم وجود آن سیلندر به خوبی پر نخواهد شد.

تاثیر در قدرت موتور
در فیلترهای جایگزین بین ٣ اسب تا ٧ اسب بخار بسته به نوع خودرو و طراحی جعبه فیلتر استاندارد آن. در کیت های اسپرت کامل، این مقدار تا ٢٢ اسب بخار اندازه گیری شده است.
راندمان فیلتر هوا
به درصدی از گرد و غبار که با عبور از فیلتر از جریان هوای ورودی گرفته می شود، راندمان فیلتر هوا گویند. این کمیت در فیلترهای کاغذی در بهترین فیلترها حداکثر ٨٨ درصد می باشد، این در حالیست که این رقم در فیلترهای اسپرت، ٩٦ تا ٩٩% می باشد.
طول عمر فیلترهای اسپرت
در مصارف استاندارد دارای١٠٠٠,٠٠٠ مایل یا ١,٦٠٠,٠٠٠ کیلومتر

علت عمرطولانی فیلترهای اسپرت چیست
جنس الیاف کتان شش لایه، تور فلزی نگهدارنده چینهای فیلتر، روغن مخصوص و ساختار قابل شستشوی این فیلتر، عمر طولانی را به ارمغان می آورد.

تاثیر در مصرف سوخت
بدلیل بالا رفتن راندمان موتور و احتراق کامل تر امکان استفاده مناسب از سوخت فراهم می شود و در واقع موتور در دور پایین تر با باز شدن کمتر دریچه گاز به قدرت موتور مورد نظر می رسد.
در صورت رانندگی با شرایط یکسان بطور متوسط %١٠ کاهش مصرف سوخت اندازه گیری شده است.

تغییر صدا
صدایی که با تعویض فیلتر اسپرت ایجاد می شود ،در دورهای پایین خیلی محسوس نیست ،فقط در دورهای بالا زمانی که دریچه گاز کامل باز میشود محسوس است .
جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دیگر محصولات شرکت فاپکو و اخذ نمایندگی به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید:
www.yekniaz.com
www.fapcogroup.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
فاپکو
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.