ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 26 آذر 1398 14:06

قیمت خرید ترمو ویژن / دوربین حرارتی Thermovision

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 26 آذر 1398
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ترمو ویژن وسیله ای است که عیوبی که باعث تغییر در الگوی توزیع دمای سطح می شود را شناسایی می کند. ترموویژن (آنالیزور ترموگرافی) در ایران با نام های دوربین حرارتی، گرما نگار، تصویر بردار مادون قرمز و گرمانگار اینفرارد نیز شناخته شده است.

مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران با ارائه تنوع گسترده ای از انواع ترمو ویژن و دوربین حرارتی از برندهای Laserliner، CEM و Standard امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

روش کار دستگاه ترموویژن به این صورت است که امواج مادون قرمز را به سطح جسم می تاباند و با بررسی امواج مادون قرمز ساطع شده از تجهیزات، نقاط داغ را شناسایی کرده و نمایش میدهد. با مقایسه دمای آن نقطه و دمای محیط و شرایط می توان میزان اهمیت نقطه مورد بررسی را سنجید و جهت رفع عیب آن اقدام نمود.

برخی از دوربین های حرارتی موجود در سایت Instrucenter.com:

ترموویژن ساخت شرکت Laserliner:
• ترموویژن (دوربین حرارتی) در مدلهای -20 تا 250درجه 082.073A؛ 20 تا 400 درجه سانتی گراد مدل 082.085A؛ 20 تا 350 درجه سانتی گراد مدل 082.084A؛ 20 تا 350 درجه مدل082.083A

دوربینهای حرارتی ساخت CEM:
• ترموویژن با رنج اندازه گیری 20- تا 400 و رزولوشن 288*384 پیکسل مدل DT-9885
• دوربین حرارتی حرفه ای 120*160پیکسل مدل DT-9875

ترموویژن ساخت Standard:
• ترموویژن با رنج اندازه گیری 20تا400 و رزولوشن 160*120 پیکسل مدل st9875

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
http://instrucenter.com/fa/thermal-imager

کلمات کلیدی: خرید ترموویژن,فروش دوربین حرارتی,قیمت دوربین ترموویژن,دوربین تصویربردار حرارتی,دوربیت ترموگرافی,خرید اینترنتی گرمانگار,تصویربردار مادون قرمز,گرمانگار اینفرارد,آنالیزور ترموگرافی,فروش اینترنتی ترموویژن,خرید آنلاین ترموویژن,فروش آنلاین ترموویژن,نمایندگی ترموویژن,ترموویژن ساخت CEM,دوربین حرارتی Laserliner,ترموویژن ساخت استاندارد,ترموویژن ساخت Standard

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.