ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 08 مرداد 1396 16:00

آموزش سخنرانی وفن بیان، فن بیان، سخنوری ، آموزش سخنرانی و فن بیان ،سخنوران - فن بیان - سخنوری - اصول فنون مذاکره- غلبه بر ترس و اضطراب

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 08 مرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اکثر برندهای معروف دنیا هنگام رونمایی از محصول جدید خود به جای استفاده از روش‌های دشوار بازاریابی راه‌حل بهتر و کاراتری را انتخاب می‌کنند. زیرا تحت تاثیر قرار دادن عواطف مشتری باعث تصمیم‌گیری احساسی او می‌شود که یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی به نام بازاریابی احساسی است.

تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که بر خلاف باور عمومی بیشتر مردم تصمیمات خود را بر اساس احساسات و عواطف خود می‌گیرند. بنابراین تحت تاثیر قرار دادن افراد برای تصمیم‌گیری احساسی یکی از مهمترین نکات بازاریابی است. برای موفقیت در بازاریابی لازم است که با مشتریان خود ارتباط عاطفی برقرار کنید. این ارتباط عاطفی منجر به تصمیم‌گیری احساسی آن‌ها حین خرید می‌شود و با اشتیاق محصولات برند شما را انتخاب می‌کنند.

شبیه‌سازی عواطف برای تحت تاثیر قرار دادن تصمیم‌گیری احساسی در بازاریابی احساسی

احساسات انسان نقش موثری در تصمیم‌گیری او دارند. حتی انسان‌های منطقی نیز حین تصمیم‌گیری درگیر احساسات خود می‌شوند. متاسفانه در بازاریابی به این عوامل توجه چندانی نمی‌شود. اما جالب است بدانید که اگر مشتری در اولین تجربه‌ی خود هنگام استفاده از محصولات یک برند احساس خوبی را تجربه کند برای همیشه ذهنیت مثبتی نسبت به آن برند پیدا می‌کنند. بر عکس این موضوع نیز صادق است یعنی نارضایتی مشتری در اولین تجربه حس نفرت همیشگی در ذهن او ایجاد خواهد کرد. بنابراین توجه به احساسات مشتری یک روش سرمایه‌گذاری بلند مدت برای جذب مشتری و از اصول اساسی بازاریابی است. زیرا خرید مشتری صرفا بر اساس نیازهای او نیست. نیاز مشتری با منطق هدایت می‌شود اما خواسته و در نهایت خرید طبق احساس شکل می‌گیرد و سبب پیشبرد بازاریابی احساسی می‌شود.

به عنوان مثال فرض کنید اولین بار به رستورانی می‌روید، اما از غذای رستوران رضایت کافی ندارید. بدتر از همه اینکه بلافاصله دچار مسمومیت غذایی می‌شود. مطمئنا این ذهنیت باعث می‌شود که دیگر تحت هیچ شرایطی به این رستوران نروید. از طرفی نیز دوستان و آشنایان خود را نیز از رفتن به این رستوران منع می‌کنید. بنابراین گاهی حتی یک تجربه‌ی تلخ باعث ایجاد ذهنیت منفی از یک برند می‌شود و می‌تواند گروه بزرگتری از مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
mahdi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.