ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 16 آذر 1396 13:33

کاتالوگ نویسی در pdms

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 16 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
باتوجه به ماهيت نرم افزار PDMSو تعداد كاربران با شرح وظايف مختلف اعم از مدير،طراح، مدلساز و نقشه كش رعايت اصول و تعريف قوانين و قواعد دسته بندي شده جهت مديريت كاربران و محافظت از بانك هاي اطلاعاتي پروژه از اهم فعاليت هاي مرتبط با مديريت نرم افزار PDMS ميباشد.
تعريف استانداردها، سايزهاي مختلف، ابعاد و اندازه اجزا اجزاي مدلسازي، ويژگيها و خواص كامپوننتها، جداول و مقادير مورد نياز اقلام سبب مي شود كاربرانيكه در فاز طراحي مشغول به فعاليت هستند صرفاً به بحث طراحي در چارچوب اصول تعريف شده توسط مدير نرم افزار بپردازند و از صرف زمان و بعضاً اشتباهات سهوي در وارد نمودن اطلاعات تكراري منع شوند. در مبحث كاتالوگ در اين مجلد بصورت تفضيلي با شرح وظايف مدير كاتالوگ و نحوه فراخواني استانداردها و كامپوننتها آشنا خواهيد شد.
در ادامه بعنوان مدير نرم افزار با محيط مديريت ادمين PDMS آشنا خواهيد شد و با دسترسي به آرشيو انحصاري دستورالعملهاي مديريتي پروژه گام بلندي در تسلط به وظايف ادمين در كنار توضيحات تئوري تكميلي فصل ادمين خواهيد داشت و در نهايت قابليت مديريت كاربران و تعريف پروژه و حفاظت از بانكهاي اطلاعاتي را به بهترين نحو ممكن خواهيد داشت.
در خاتمه با ورود به محيط شبيه سازي شده پروژه به اجراي عملي يك پروژه باتوجه به مطالب فني و تئوري ذكر شده در فصول كتاب خواهيد پرداخت و قادر به فعاليت در پروژه هاي مختلف تحت عنوان مدير ادمين و كاتالوگ نرم افزار خواهيد بود.
برای خرید با شماره زیر تماس بگیرید:
02166966925

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
اندیشه
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.