ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 14:07

شيك ترين غرفه هاي نمايشگاهي

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
غرفه نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان به دلیل نمایش کالاهای خاص در حضور هم‌فکران و مخاطبان تجاری دارد.
هر چه طراحی غرفه متناسب‌تر با نوع و هدف عرضه ‌کننده باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش درآمده و نیز جذب کننده برای مخاطبان می‌باشد. طراح غرفه برای طراحی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد؛ همچنین داشتن ایده خلاقانه، محور طراحی غرفه نمایشگاهی می‌باشد به این دلیل که این ایده باید مخاطب را در غرفه نگه دارد و پاسخگوی افکار و نیاز مخاطب باشد. یکی دیگر از مهمترین مسائل در طراحی غرفه نمایشگاهی توجه به عوامل نور، رنگ، فرم، صدا و بو می‌باشد؛ به عنوان مثال فرم یک غرفه باید با کالای ارائه شده ارتباط داشته باشد و یا رنگ‌های مورد استفاده در غرفه با هم هماهنگ باشند، بنابراین همه این عوامل نقش بسیار زیادی در جذب مخاطب دارند.
در ساخت غرفه باید قواعدی را رعایت کنیم تا جذب بازدیدکننده را به غرفه داشته باشیم. مثلا در طراحی غرفه باید شرایط لازم برای حضور بازدید کننده ایجاد شده باشد و با مشخص کردن حریم‌هایی در غرفه بتوانیم با مراجعه کنندگان مذاکرات مناسب داشته باشیم. فضای غرفه باید به گونه‌ای تقسیم شده باشد که محصولات متناسب با اهمیتشان در آن قرار گیرند. در ساخت غرفه موقعیت قرارگیری آن و ابعاد غرفه باید متناسب با محصولات و نیز دکوراسیون و بازدیدکنندگان احتمالی از غرفه باشد. همچنین استفاده از میز و صندلی و مبلمان مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر روی برخورد غرفه‌داران با بازدیدکنندگان دارد.
به طور کلی حضور در نمایشگاه‌های مختلف امروزه یکی از روش‌های توسعه تجارت می‌باشد بدین جهت بسیاری معتقدند استفاده از ابزارهایی مانند غرفه‌سازی می‌تواند نقش زیادی در اعتمادسازی و توسعه تجاری داشته باشد. بنابراین برای داشتن یک حضور موفق در نمایشگاه می‌توان با کمک مشاوران و طراحان، غرفه خود را به یک مکان خاص برای جذب بازدیدکنندگان تبدیل کنیم.طراحان ما با آشنایی کامل با متریال ها جدید ساخت غرفه سازی نمایشگاهی ، طراحی غرفه و دکوراسیون داخلی و ترکیب و تقابل فضاها،پانورها،بافت،رنگ و سایر عوامل و با توجه به مسائل ایمنی نظام مهندسی ساخنمان و بسیاری از جنبه های دیگرشما را در تحقق خواسته هایتان یاری می کننند.
از جمله خدمات tms :
I. تجزیه و تحلیل طرح غرفه های نمایشگاهی
II. مطالعات انجام شده بر روی طرح های غرفه سازی نمایشگاه هاي خارجی و داخلی
III. تاثییر مالی یک غرفه در نمایشگاه
IV. سفارشی سازی ، پیاده سازی متریال با رنگ آمیزی حرفه ای
V. پشتیبانی مداوم و مستمر در مدت زمان اجراء غرفه در نمایشگاه
VI. فراهم کردن رسانه های فوق تخصصی
VII. تهيه و تامين هداياي تبليغاتي
ما به خوبی به اجرای ایده ها و نظرات شما آگاه هستیم.
tms گروه مهندسی
02166120735
02166120743
www.tmsunion.ir

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.