ریال
جمعه 31 فروردين 1403

سه شنبه, 27 تیر 1396 05:55

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی غرب استیل

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
طراحی، ساخت و اجرا دکوراسیون و دیزاین غرفه نمایشگاهی شرکت غرب استیل در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران. در این پروژه سر در غرفه به طول ۱۰ و ارتفاع ۳٫۵ متر به شکل منحنی در وزن تقریبی ۴۰ کیلوگرم به اجرا رسیده است. ساخت لوگو و فونت ضخیم بر سر در غرفه و همچنین در طرفین غرفه نمایشگاهی در ابعاد تقریبی ۱ متر در ۳٫۵ متر و تعداد ۸ عدد light box با استحکام بسیار بالا و مناسب جهت استفاده مجدد توسط کارفرما طاحی و ساخته شده است. کلیه مراحل این پروژه نمایشگاهی در ۸ روز کاری انجام شده است. قیمت تمام شده در این پروژه به نسبت متریال چوب بسیار پایینتر است و دارای زیبایی بالاتری میباشد.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.



دکوراسیون غرفه نمایشگاهی – دیزاین غرفه نمایشگاهی – یونولیت استیکر – غرفه آرایی نمایشگاهی – طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی – اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی – غرفه سازی نمایشگاهی – تبلیغات نمایشگاهی – ساخت انواع فونت و لوگو سه بعدی – طراحی غرفه نمایشگاهی – برش یونولیت استیکر – غرفه سازی در تهران – غرفه آرایی نمایشگاهی تهران – طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در تهران – آرسین دکور – غرفه سازی در ایران – دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران – شرکت دیزاین غرفه نمایشگاهی – دکور نمایشگاه بین المللی – یونولیت استیکر نمایشگاهی – غرفه آرایی نمایشگاهی در ایران – تزیینات غرفه نمایشگاهی در تهران – تبلیغات نمایشگاه بین المللی – نمایشگاه شهر آفتاب – طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی – غرفه آرایی نمایشگاهی – طراحی و برش یونولیت استیکر در نمایشگاه – دیزاین غرفه نمایشگاهی در ایران – دکوراسیون غرفه نمایشگاهی – غرفه آرایی نمایشگاهی با یونولیت – شرکت آرسین دکور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرسین دکور
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.