ریال
سه شنبه 28 فروردين 1403

سه شنبه, 27 تیر 1396 06:07

دکور برنامه بعضیها

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دیزاین برنامه تلویزیونی بعضیها در مدت زمان ۱ روز کاری اجرا و نصب شد که خود یک رکورد بسیار خوب برای مجموعه آرسین دکور می باشد. ابعاد دیواره ها ۱ متر در ۳٫۵ متر می باشد. لوگوی برنامه بعضیها در وسط دکور در ابعاد ۲ متر در ۲ متر می باشد. با توجه به تقارن روز اجرای برنامه با ولادت امام علی(ع) تابلو امیرالمونین در ابعاد ۲ متر در ۲ متر ساخته شد. دیواره های طرفین،لوگوی برنامه بعضیها و تابلو امیرالمونین دکور از جنس فوم با دانسیته بسیار بالا می باشد. رنگ به کارگرفته شده در این دیواره ها به گونه ای می باشد که کمترین رفلکس و انعکاس را به دوربین ها داشته باشد.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.



دکور برنامه بعضیها – طراحی دکور همایش – دکوراسیون مراسم مذهبی – دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی صحنه در تلویزیون – دکوراسیون برنامه تلویزیونی – دکور همایشات -طراحی دکور همایش و مراسمات – طراحی دکور تلویزیونی – طراحی دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی دکور مذهبی – دکوراسیون همایش مذهبی – دکور برنامه زنده – طراحی و اجرای دکوراسیون مراسم مذهبی -طراحی صحنه در تلویزیون و تاتر – طراحی دکور برنامه تلویزیونی در محرم – دکور کنفرانس و همایش – آرسین دکور – دکوراسیون مراسم مذهبی سه بعدی – اجرای دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی صحنه در تلویزیون – شرکت طراحی دکور همایش – دکور اتاق کنفرانس – دکور برنامه مذهبی – دکور صدا و سیما – شرکت طراحی صحنه در تلویزیون – دکوراسیون مراسم مذهبی – طرحی دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی دکور همایش مذهبی – طراحی صحنه در تلویزیون – شرکت آرسین دکور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرسین دکور
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.