ریال
جمعه 31 فروردين 1403

سه شنبه, 27 تیر 1396 06:32

ماکت تاج تولد

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
طراحی و ساخت ماکت تاج جهت دکوراسیون کودک، جشن های تولد و … . از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این ماکت، قابلیت شست‌وشو و ضد آب بودن و همچنین مقاومت بسیار زیاد را میتوان برشمرد. کلیه مراحل طراحی و ساخت این محصول در ۴ روز کاری به انجام رسیده است. ابعاد ماکت تاج در حدود ۱٫۲ متر و وزن تقریبی در حدود ۶ کیلوگرم می باشد. ابعاد پایه تاج ارتفاع ۲٫۵ متر می باشد. ابعاد(نامحدود) و نوع روکش(فایبرگلاس و …) به سفارش شما قابل تغییر می باشد. ماکت های این پروژه به صورتی طراحی و ساخته شده اند که به راحتی به توان جابه جایی نمود و در هنگام جابه جایی ماکت ها هیچ آسیبی نبینند. مجموعه ی این پروژهها به سفارش برگزار کنندگان جشن های تولد و مراسمات مربوط به کودکان سفارش داده شده است. عکس هایی که در بالا ملاحظه نمودید مربوط به سه پروژه می باشد.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.




ماکت تاج تولد – دکوراسیون تولد کودک – دکوراسیون اتاق کودک دختر – تزیین تولد بچه – دکوراسیون جشن تولد – قیمت ماکت تاج – فروش ماکت تاج – ماکت تاج با فوم – ماکت سازی با فوم – ماکت کودکانه – دکوراسیون اتاق کودک دختر – ماکت جشن تولد – ماکت تاج تولد – دیزاین کودک – ماکت تاج تولد حجیم – ماکت تاج تولد بزرگ – طراحی دکوراسیون اتاق کودک – دکوراسیون تخصصی کودک و نوزاد – آرسین دکور – دکور فروشگاه کودکان – دکوراسیون جشن – ماکت تاج تولد – تزیین تولد بچه – طراحی دکوراسیون تخصصی کودک – دکور جشن تولد کودک – دکوراسیون تولد کودک – دکور جشن تولد کودک – شرکت آرسین دکور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آرسین دکور
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « ماکت گیلاس ماکت همبرگر »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.