ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

پنج شنبه, 16 دی 1395 08:12

سسهای همه پسند

رتبه این آیتم
استان :همدان
شهر :همدان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شرکت آریا ایده‌آل (نامیکا) به دنبال محصولی همه‌پسند

نویسنده : محمدحسین نوری فر
اقتصادی

اتکای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به مباحث پژوهشی مبحثی است که می‌تواند موجبات موفقیت آنها را مقدور سازد چه بسا بسیار شرکت‌هایی که در بدو تأسیس بدون در نظر گرفتن پژوهش اقدام به تأسیس یک واحد تولیدی کردند اما بعدها در مسیر خود با مشکل بازار تولید و فروش مواجه شده‌اند.
اما برخی شرکت‌هایی که در عرصه رقابت‌های داخلی و خارجی توانستند استوار و پابرجا باشند همیشه در کار خود پژوهش و استفاده از نتایج تحقیقات را مد نظر داشته‌اند نمونه آن شرکت آریا‌ ایده‌آل با نام تجاری نامیکا است که از سال 88 کار تولیدی خود را آغاز کرده است شرکت در نمایشگاه بین‌المللی پژوهش همدان در هفته پژوهش بهانه‌ای بود تا در خصوص این شرکت و فعالیت‌هایی که دارد بیشتر بدانیم.
استفاده از «سس» و انواع آن این روزها، چاشنی محبوب خانواده‌های ایرانی در سبد و سفره غذایی‌شان است. اما چه بسا ضررهای آن هم باید مد نظر باشد تا هر نوع سسی مورد استفاده قرار نگیرد.
نامیکا با تحقیق بر روی میزان استفاده خانواده‌ها از سس و نیز ضرر و زیان‌هایی که این محصول با همه جذابیت و طعمش دارد در ابتکاری نو اقدام به تولید محصولی از خانواده سس کرد که علاوه بر بی‌ضرر بودن بسیار مفید و پر فایده هم هست.
حال شرکت آریا ایده‌آل با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی پژوهش درصدد است این محصول را به مردم بشناساند.
این شرکت با آگاهی از اهمیت و خواص سیر در جلوگیری از انواع بیماری‌ها و اینکه بسیاری از مردم به دلیل بویش آن را کمتر مصرف می‌کنند فرمولاسیون جدیدی را برای این محصول با عنوان «سس سیر» تعریف کرده است که به گفته مدیرعامل شرکت آریا ایده‌آل این فرمولاسیون برای نخستین بار در کشور برای این محصول تعریف شده است که از خود سیر همدان در آن استفاده می‌شود.
محمدباقر باغستانی با بیان اینکه محصول سیر و بسیاری از محصولات تولیدی استان به صورت غیر فرآوری شده و خام به فروش رسیده و یا صادر می‌شوند گفت: سس سیر از بهترین مواد اولیه تهیه شده تا علاوه بر طعم خوش، سلامت مصرف‌کننده را نیز تضمین کند.
وی افزود: با تولید این محصول «سس سیر» دیگر سس به عنوان یک محصول مفید در سبد غذایی خانواده جای خواهد گرفت.
باغستانی اظهارکرد: با توجه به بومی بودن محصول سیر در استان، تولید «سس سیر» را می‌توان به عنوان یکی از سوغاتی‌های استان معرفی کرد.
وی ادامه داد: هم اینک این شرکت تولیدی در بیشتر استان‌ها نمایندگی فعال دارد و پخش مویرگی همدان نیز به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است که بزودی شاهد عرضه این محصولات در تمامی فروشگاه‌ها خواهیم بود و این افتخاری برای استان است.
باغستانی با بیان اینکه سس سیر می‌تواند به عنوان سوغات همدان برای مسافران داخلی و خارجی باشد، افزود: این محصول در اندازه‌های قوطی فشاری 300 گرمی، تک نفره و ظروف 2، 3 و 8 کیلویی تهیه می‌شود.
وی اظهار کرد: هم اینک سس سیر در میز سمپلینگ فروشگاه رفاه عرضه می‌شود و خریداران با توجه به سلیقه خود برای خرید انواع سس نامیکا می‌توانند ابتدا آن را تست کرده و بعد خرید کنند.
باغستانی ادامه داد: این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود توانسته نشان‌های استاندارد حلال و" ISO22000" "HACCP" و استاندارد ملی و سیب سلامت غذا و دارو را دریافت کند.
وی گفت: همشهریان عزیز می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این محصول ارائه دهند تا شرکت در جهت توسعه و بهبود محصولات خود به آنها توجه داشته باشد.
100 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محمد حسین نوری فر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.