ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

شنبه, 22 اسفند 1394 13:14

آموزش هنر قلمزنی مس ونقره وطلاو...

رتبه این آیتم
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

سلام دوستان


نمیدونم تا بحال چند سبک و مدل و روش آموزش رو تجربه کردید.نمیدونم موفقیتی بدست آوردین یا نه.


بخودتون مربوط میشه و اینکه تا کی بخواین از روش آزمون و خطا استفاده کنین.


اما اگه این آگهی رو خوندین یعنی احتمالا هنوز دنبال یه راه بهتر میگردین و صدالبته بهترین راه همیشه الزاما آسونترین راه نیست.وهزار البته عکسشم صادقه.چراکه نه؟


من برای اثبات ادعام با شما یه قرار میذارم.با خرید پکیج آموزش در منزل روحان پاکدل با صرف کمترین زمان این راهو تست کن.تضمین من نسبت به اینکه متفاوت


و مهمتر از اون دوست داشتنی ترین راه یادگیری همین راهیه که در این بسته باهاش آشنا میشی این که من پکیج شماره یک رو بصورت رایگان برات میفرستم


(توفقط هزینه پستشو بده)استفاده کن و باهاش آشنابشو و لذت ببر و هزینه شو وقتی که پکیج بعدی و ادامه کاروسفارش دادی بهم بده.


خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوست عزیزم من حاصل 22 سال تجربه ام در زمینه انتقال دانش وهنرسینه به سینه رو فشرده و چکیده توی پکیج آموزشیم گنجوندم و با اطمینان کامل میگم که تنها روش صددرصد تضمینی یادگیری این هنرثروت سازبشکل مانا همین بسته آموزشیه.


واسه ارتباط با من و سفارش پیکیج شماره 1ازاین ایمیل rsp.5759[at]gmail.com استفاده کن.دوستای عزیزی هم که پکیجهای بعدیو میخوان شماره تماسشونو بهمین آدرس برام میل کنن تا باهاشون تماس بگیریم.


فقط عزیزان بخاطرر حجم بالای سفارشات وزمان بر بودن پروسه ی تماسها و ارسال پکیج ها وآماده کردن هر پکیج بشکل خصوصی بنام هر فرد ازتون تمنا میکنم که صبور باشین.


من هیچکس رو از قلم نمیاندازم.قول میدم بسته های شما قطعا بدستتون میرسن.منتها زمانبر هست و کار متعهدانه.پس با من باشید و یقین داشته باشید که ارزششو داره و قطعا هم داره.


ارادتمند شما عضو کوچک گروه پاکدلان صوت.


روحان پاکدل.


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
reza
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.