ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 06 بهمن 1395 12:51

دستگاه الکترولیز پیشرفته و قیمت مناسب

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 06 بهمن 1395
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دستگاه الکترولیز Eshnider ساخت شرکت شتاب الکترونیک،با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش،از بهترین دستگاهها برای از بین بردن دائمی موهای زائد، رفع کک و مک و برداشتن خال و زگیل میباشد و کاربردهای فراوان در زمینه زیبایی دارد.دستگاه الکترولیز Eshnider در دو مدل آنالوگ و دیجیتال توسط شرکت شتاب الکترونیک عرضه گردیده است.
قطعات دستگاه الکترولیز ساخت کشور آلمان میباشد و مکانیسم آن به این صورت است که فرکانس ایجاد شده توسط دستگاه به نوک سوزن منتقل میگردد و پس از برخورد با پوست مستهلک شده و نتیجه درمانی آن که ناشی از مختصر گرما در پاپیلای مو میباشد باعث خارج شدن ریشه مو ،بدون درد، از پوست میشود.بهترین فرکانس برای این عمل 2/8 Mhz میباشد که دستگاههای مشابه فاقد آن میباشند.لذا اکثر سالنهای زیبایی کشور از دستگاههای زیبایی ساخت شرکت شتاب الکترونیک بهره گیری نموده اند.
دستگاه الکترولیز همراه با ابزارهای جانبی که در تصویر مشخص است به خریدار عرضه میگردد.طریقه استفاده از دستگاه الکترولیز بسیار آسان میباشد و در برگه راهنما توضیح داده شده و در صورت نیاز،آموزش استفاده از دستگاه بصورت تلفنی رایگان میباشد.
از آنجا که خرید دستگاه الکترولیز مستقیما از تولیدکننده اصلی صورت میگیرد هم از نظر اقتصادی قیمت دستگاه الکترولیز بسیار بصرفه میباشد و هم از نظر خدمات پس از فروش،خریدار میتواند ارتباط مستقیم با شرکت سازنده برقرار نماید.ضمنا ارسال کالا به اکثر نقاط کشور رایگان است.
جهت آشنایی با سایر دستگاههای پزشکی شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد، بلوار پیروزی، مجتمع ارم تماس حاصل فرمایید. 05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201 اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir

قیمت : تماس حاصل فرمایید

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت شتاب الکترونیک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.