ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 25 بهمن 1395 15:35

پک ویتالیتی ضد ریزش مو

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
پک ویتالیتی ضد ریزش مو محصول
بسیار موثر در قطع ریزش مو و رویش مجدد
فناوری نانو بکار برده شده در این پک امکان جذب محلول توسط فولیکولهای مو را تا چندین برابر افزایش داده است.

بدون عادت دادن مو به مصرف روزانه همانند مایوکسیدیل و دیگر ترکیبات .

این پک ( شامپو و محلول روز و شب ) نتیجه تحقیقات گروه R&D لابراتوارهای ویتالیتی میباشد. این لابراتوار که در آستانه دهه چهارم فعالیت خود در ایالـــت متحده است تواتست در سال 2006 میلادی نتیجه 2 سال تحقیقات خود را در زمینه تاثیر برگهای گیاه سائوپالمتو saw palmetto با کمک تکنولوژی نانو بر رشد مو به تائید برساند.

طبق آمار بخش R&D لابراتوار ویتالیتی این پک در 98 درصد افراد مبتلا به ریزش مو موجب قطع ریزش و در 87 درصد افراد موجب رویش مجدد موهای ریخته شده گردیده است.
**چرا دچار ریزش مو میشویم ؟**
در اصطلاح پزشکی به ریزش مو طاسی یا آلوپسی‌‌ می‌گویند.
یکی از علل ریزش مو ، آندروژنتیک است که به دو عامل بستگی دارد :
1 – وجود زمینه ژنتیکی
2 – هورمون آندروژن

هورمون آندروژن با وجود زمینه ارثی باعث ریزش مو میگردد.
به همین علت متخصصان به دنبال پیدا کردن راهی بودند که بتوانند از تاثیر هورمون جنــســی مردانه روی موها جلوگیری کنند بدون اینکه روی دیگر اعضای بدن اثر سو ء بگذارد . در این راستا دانشمندان دارویی را کشف کردند که این دارو باعث مهار آنزیمی به نام آلفا 5 ردوکتاز میشود . آنزیم آلفا 5 ردوکتاز هورمون تستوسترون را به دی هیدروتستوسترون تبدیل میکند که عامل اصلی ریزش مو میباشد.

عصاره برگ و میوه گیاهی به نام saw palmetto ( نخل سوزنی ) دارای ماده مؤثری است که خواص شگفت آور آنتی آندروژن دارد .

عصاره این گیاه حاوی کاروتن و تانن و مواد قندی و اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع شده است . این گیاه با مهار آنزیم آلفا 5 ردوکتاز اثر آنتی آندروژنی خود را اعمال میکند و به این ترتیب از ریزش مو جلوگیری میکند . آزلائیک اسید فولیکول مو را تحریک میکند و موجب تقسیم سلولی میگردد و به این ترتیب در رویش مو موثر است.

**ویتالیتی چگونه عمل میکند ؟**
عامل اصلی ریزش مو تبدیل تستوسترون تحت آنزیم آلفا 5 ردوکتاز به دی هیدرو تستوسترون DHT است.
محلول روز ویتالیتی ( محلول نارنجی رنگ ) با کمک ذرات عصاره Sawpalmetto به دی هیدرو تستوسترون (DHT) احاطه شده دور ریشه حمله کرده و به صورت یک DHT Blocker رفتار‌‌ می‌کند. محلول شب ( محلول سورمه‌ای رنگ ) نیز علاوه بر انجام وظایف فوق دارای ترتینوئین بوده که از ایجاد حساسیت جلوگیری‌‌ می‌کند. همچنین به دلیل وجود آزلاییک اسید موجب تحریک ریشه مو و تبدیل موهای کرک مانند به موی واقعی‌‌ می‌گردد.

شامپو هوشمند ویتالیتی چربی های زائد موی سر و ساقه مو را پاک‌‌ می‌کند و در حین شستشوی مو با انتقال ذرات Nano-Sawpalmetto ، از پوست به ریشه به عمل شکـستن DHT کمک‌‌ می‌کند.
مواد مغذی سرم ویتالیتی و همچنین آزلاییک اسید و نانو سائو پالمتو موجود در ترکیبات ویتالیتی کمک زیادی به استقامت موهای کاشته شده خواهد کرد و از این رو بسیاری از پزشکان این محصول زا یک مکمل عالی جهت کاشت مو میدانند.

** روش صحیح مصرف **
مرحله اول :
هر روز ( ترجیحا صبح‌ها ) سر خود را با مقداری از شامپوی ویتالیتی به مدت 3 الی 4 دقیقه شسته و ماساژ دهید و سپس خوب آبکشی کنید.
مرحله دوم :
بعد از شست و شو 3 بار محلول روز ( محلول نارنجی رنگ ) را به قسمت های کم پشت مو اسپری نمایید و سپس با انگشتان ماساژ دهید تا خوب جذب شود و سپس دستان خود را بشویید.
مرحله سوم :
قبل از خواب 3 بار محلول شب ( محلول سرمه‌ای رنگ ) را به قسمت های کم پشت مو اسپری نمایید و سپس با انگشتان ماساژ دهید تا خوب جذب شود و سپس دستان خود را بشویید.
دارای هولوگرام بهداشت
محصول آمریکا
جز کمیابترین پک های ریزش موی موثر

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
رابوکام
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.