ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

جمعه, 19 خرداد 1396 10:28

عفونت های زنانه و عفونت ادرار ( رازهایی که بانوان باید بدانند ! )

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :Tehran
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
پرسش و پاسخ در خصوص عفونت های زنانه و عفونت ادرار ( رازهایی که بانوان باید بدانند ! )

سوال: خانم دکتر رادمنش، سلام. تارا هستم از اورنج كانتى. سال هاست من آرتریت روماتوئید دارم و داروهای مربوط به این بیماری را استفاده کرده ام. اما در یکسال اخیر مکررا دچار عفونت ادرار شده ام و دکترم داروی سیپروفلوکساسین را تجویز کرده است. مقاله شما را در خصوص طب جایگزین طبیعی و ابزار فم-پی خوانده ام و علاقمند به آن شده ام. لطفا اینجانب را راهنمایی فرمایید که از کجا ابزار طبی فم-پی را تهیه کنم؟

پاسخ:

با عرض سلام. عفونت ادراری به دو شکل عفونت مثانه و کلیه بروز می‌کند. ادرار با درد از علائم آن و علت اصلی باکتری اشرشیا کولی است. زمانی که این عفونت باکتریایی، دستگاه ادراری تحتانی را درگیر می‌کند به آن عفونت مثانه (سیستیت ساده) و هنگامی که بر دستگاه ادراری فوقانی تأثیر می‌گذارد به آن عفونت کلیه (پیلونفریت) گفته می‌شود. عامل اصلی هر دو نوع عفونت مذکور اشرشیا کولی (اشرشیا کولی، نوعی باکتری گرم منفی از خانواده انتروباکتریاسه ‌است که بطور شایع در روده جانوران خونگرم وجود دارد) است که به‌طور معمول از طریق مجرای خروجی مثانه وارد آن می‌شود.

بانوان که طول خروجی مجرای ادراری آنها خدادادی بسیار کوتاه است، معمولا هر ساله چندین دفعه دچار عفونت ادرار می شوند و سالمندان بیشتر از جوانان دچار عفونت های زنانه و عفونت ادرار می شوند. سیپروفلوکساسین (به انگلیسی: Ciprofloxacin) آنتی‌بیوتیکی از ردهٔ فلوروکینولونها (بر پایه کینولون) است.

در گذشته که سطح آگاهی مردم از عوارض داروهای شیمیایی بسیار پایین بود ، بشر جاهل داروهای شیمیایی را مثل اسمارتیز مداوم استفاده می کرد . اما در یک دهه اخیر با هشدارهای سازمان بهداشت جهانی، اطلاعات عمومی مردم در حوزه سلامت کمی رشد یافته و انسان ها دسته دسته در جاده سبز زیستن قدم گذاشته اند.

فلوروکینولون‌ها ضد باکتری‌های وسیع الطیفی هستند که هم بر روی باکتری‌های گرم مثبت و هم بر روی گرم منفی مؤثر هستند. به عبارت دیگر در این آتیش تر و خشک (سلول ها و باکتری های خوب و بد) با هم می سوزند.

در هزاره سوم، روش درمانی فِم-پی (ابزاری طبی برگرفته از طبیعت با ترکیبی از سیلیکون طبی و نانو سیلور آنتی باکتریال) جایگزین درمان های پر خطر شیمیایی در حوزه بیماری های زنانه، تکرر ادرار، بی اختیاری ادرار و عفونت ادرار شده است. اکنون که این محصول طبیعی، ایمن، موثر و مقرون به صرفه در دسترس شماست، چرا شما از مزیت های آن بهرمند نشوید؟!

هر داروی شیمیایی به همان اندازه که دردی را درمان می کند، می تواند به اندام های بدن آسیب برساند. بخشی از این عوارض جانبی در کوتاه مدت بروز می کند اما بخشی دیگر از این عوارض جانبی در بلند مدت بروز می کند.

انتخاب با شماست. گرفتار شدن در چرخه عوارض جانبی مواد شیمیایی؟ یا آشتی با طبیعت؟

حدود نیمی از پزشکان جهان نسبت به مزیت های تجویز ابزار ها و داروهای طب مکمل (طب جایگزین طبیعی) یا طب هومیوپاتی بی تفاوت هستند . از آنجائیکه این جهل عمومیت دارد (چه آنانی که به واقع ناآگاه هستند و چه آنهایی که خود را به بی تفاوتی و بی اطلاعی زده اند)، فریاد های سازمان بهداشت جهانی نیز سر به فلک کشیده است.

کمتر متخصصی پیدا می شود که از پاداش های کلان شرکت های داروسازی شیمیایی بگذرد و به فکر تجویز ابزار ها و جایگزین های طبیعی ارزان قیمت روی آورد که عواید مادی برای پزشک ندارد و عملی انسان دوستانه محسوب می شود . اگر قرار باشد که شما کمتر بیمار شوید ، تکلیف صنفی که از این راه ارتذاق می کند چیست؟ عوارض داروهای شیمیایی خود نوعی درآمد زایی ثانویه است که صنف مربوطه (دست‌اندرکاران) نمی تواند از درآمد کلان آن صرفه نظر کند.

کلینیک سلامت خانواده سال ها به جهانیان اثبات کرده که بطور رایگان و دلسوزانه با آگاه سازی خردمندان جامعه جهانی در مسیر محدود کردن داروهای شیمیایی و ترویج جایگزین های طبیعی مستمرا گام های موثری برداشته است.

اگرچه مقالات کلینیک سلامت خانواده در حد درک افراد خردمند و دانا است، با این حال هر مقاله کلینیک سلامت خانواده روزانه بالای یکصد هزار نفر بیننده دارد و توسط مترجم آنلاین گوگل به ده ها زبان زنده دنیا ترجمه می شود. امید است که با آگاهی افراد دانای جامعه، این دانش مفید و سودمند از طریق افراد خردمند به زبان ساده تر به سایرین نیز منتقل شود و عده بیشتری از انسان ها از عوارض داروهای شیمیایی نجات یابند . لطفا مقالات بعدی ما را در خصوص طب جایگزین های طبیعی دنبال کنید.

از بین میلیون ها پزشک از سراسر دنیا کمتر از هزار پزشک از پورسانت ها و پاداش های شرکت های داروسازی شیمیایی صرفه نظر کرده اند و دلسوزانه از طریق کلینیک سلامت خانواده در ترویج جایگزین های طبیعی در دنیا تلاش می کنند. کلینیک سلامت خانواده توانسته با حمایت های این پزشکان دلسوز و کمک های مالی افراد نیکوکار، بشر خردمند و دانا را به مسیر سبز زیستن هدایت نماید.

بشر با تغییر نگرش و بکارگیری نوآوری های طبیعی می تواند در مسیر سبز زیستن گام بردارد.

نحوه ثبت سفارشات:

گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی توزیع کننده جهانی نوآوری ایتالیایی فم-پی می باشد.

ثبت سفارشات از طریق اسکایپ، تلفن، پیامک، تلگرام یا ایمیل آدرس زیر امکان پذیر است .

Order by E-mail: SALES[at]SANSHAIR.COM

Order by Skype : GOLDENDOUBLEDOVE

Order by Telephone (Iran) : +98 - 21 - 88317156

Order by Telephone (USA) : +1 - 323 - 7397330

Order by SMS / TELEGRAM : 00989399475982

دستورالعمل ثبت سفارشات :

متقاضیان می توانند از طریق شماره تلفن های فوق ثبت سفارش کنند. چنانچه به دلیل ترافیک بالا در ثبت سفارش تلفنی موفق نشدید، روش های دیگری هم برای ثبت سفارشات شما وجود دارد. متقاضیان می توانند جهت ثبت سفارشات خود ، اطلاعات زیر را به شماره 00989399475982 پیامک یا تلگرام فرمایند.

اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت سفارشات : تعداد سفارشات . نام محصول . نام کامل متقاضی . شماره تلفن همراه متقاضی.

مثال: 1 عدد . ابزار فم-پی . آزیتا اسدی . 00989373413657 .

در صورت ارسال صحیح اطلاعات فوق، بعد از 24 ساعت یک شماره پیگیری هشت رقمی (مثلا عبارت زیر) دریافت خواهید کرد.

REG. NO.: 15481285

در صورتیکه اطلاعات ناقص ارسال شده باشد، بعد از 24 ساعت پیام ثبت ناموفق ( عبارت زیر ) را دریافت خواهید کرد.

UNSUCCESSFUL REGISTRATION

و باید مجددا اطلاعات را به ترتیب فوق پیامک یا تلگرام فرمایید. همین روش را در ثبت سفارشات از طریق ایمیل (پست الکترونیکی ) یا اسکایپ نیز می توانید انجام دهید.

بهای ابزار فم-پی در سراسر دنیا فقط 65 دلار است. اما ابزار فم-پی در کشور های جهان سوم (نظیر ایران) با نرخ یارانه ای (17 دلار) به فروش می‌رسد.

اولویت در تحویل سفارشات بر مبنای تاریخ ثبت سفارش می باشد. معمولا سفارشات یک هفته پس از ثبت سفارش به دست مشتریان می رسد.

ارسال سفارشات به سراسر دنیا امکان پذیر است.

دانلود فایل دفترچه راهنمای جامع ابزار فم-پی

WWW.FEMPEE.COM/2017.PDF

همه محصولات گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی با شرط رضایتمندی کامل مشتری (سه روز مهلت مرجوعی) به فروش می رسند.

آشنایی با سایر محصولات آرایشی و بهداشتی گروه پخش سراسری دو کبوتر طلایی :

WWW.SANSHAIR.LOXTARIN.COM ;

WWW.SANSHAIR.COM ;

WWW.XTIGHT.LOXTARIN.COM ;

WWW.FEMPEE.LOXTARIN.COM ;
680,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
Golden Double Dove
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.