ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

جمعه, 15 ارديبهشت 1396 23:00

طراحی اختصاصی پوستر , بنر و استند تبلیغاتی ویژه انتخابات شورای شهر 1396

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
طراحی اختصاصی پوستر , بنر و استند تبلیغاتی ویژه انتخابات شورای شهر 1396
فرصتی ویژه برای کاندیدهای عزیزی که فرصت طراحی پوستر انتخاباتی برای خود را ندارند و یا از طراحی های سطحی رضایت خاطر را ندارند!
طراحی پوسترهای انتخاباتی خود را به ما بسپارید
تا بهتر دیده شوید.

برای دیدن نمونه کارهای ما می توانید به آدرس های زیر مراجعه نمایید:
http://shorashahr.blogsky.com
http://rubixfile.zepo.ir/


طرح های طراحی شده توسط گروه روبیکس فایل بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا و با تاکید بر تصاویر مدرن و همینطور اسلامی ایرانی برای شما عزیزان آماده می گردد.
گروه روبیکس فایل برای رفاه حال شما ، پوسترهای انتخاباتی سفارش داده شده را به نحوی طراحی کرده است که قابل چاپ عریض تا حداکثر اندازه ۲ در ۳ متر باشد . بنابراین شما با سفارش هر کدام از پوستر ها می توانید به عنوان بنر نیز استفاده نمایید!!!!
اندازه استاندارد این طرح ها شامل پوستر انتخاباتی ( A3 ) ، بنر انتخابات ( ۲ در ۳ متر عمودی ) و کارت ویزیت انتخابات ( ۹ در ۶ ) می باشد . پوستر های انتخابات علاوه بر اندازه استاندارد قابل چاپ برای اندازه های ( ۴۵*۶۰ و ۵۰*۷۰ ) نیز است . این طرح ها مناسب انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می باشد ولی با کمی تغییر در متن و تصاویر طرح برای بسیاری از طرح های گرافیکی غیر مرتبط قابل استفاده می باشد .
شما فقط کافی است نمونه پوستر مورد نظر خود را ( از سایت ما یا یا هر سایت دیگر و یا هر پوستر خاص دیگری را (حتی پوسترهای بین المللی) ) را به همراه یک عکس با کیفیت و نام و نام خانوادگی و شهری که در ان قصد شرکت در انتخابات را دارید و نوشته های مورد نظر خود و فیش واریزی به مبلغ 15 هزار تومان (را به شماره کارت 6037997104227013 و یا شماره حساب 0312696981006 بانک ملی به نام میثم پاپی مطلق) به ازای هر پوستر را از خود را به ایمیل ما به نشانی meisampapi[at]gmail.com ارسال نمایید تا در اولین فرصت(بین 4 تا 24 ساعت پس از پرداخت) لینک حاوی پوستر شما به آدرس ایمیل شما ارسال گردد.
ضمناً محدودیتی در نوع و ظاهر پوستر انتخابی شما وجود ندارد و در صورت عدم رضایت از پوستر طراحی شده مبلغ پرداخت شده به حساب شما بازگردانده می شود.
150,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.