ریال
جمعه 31 فروردين 1403

جمعه, 10 آذر 1396 11:21

سفارش گیری و فروش فایل, بلیط, کالا و خدمات با تلگرامارکت

رتبه این آیتم
به روز رسانی :جمعه, 10 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تلگرامارکت نام ربات تلگرامی برای ساخت و مدیریت فروشگاه در تلگرام می باشد. فروشگاه ساخته شده برای هر کاربر, با نام اختصاصی و کاملا به صورت خصوصی تولید می باشد که امکان سفارش گیری و فروش فایل, بلیط, کالا و خدمات در محیطی کاربر پسندانه برای شما و کاربرانتان فراهم می نماید.

در فروشگاه هاي ساخته شده توسط ربات فروشگاه ساز تلگرامارکت, شما به عنوان مدير فروشگاه مي توانيد ليست فایل, بلیط, کالا/خدمات خود را توسط پوشه بندي بصورت شخصي طراحي کرده و به معرض نمايش کاربران خود قرار دهيد. هر کالا/سرويس ثبت شده در فروشگاه شما مي تواند شامل نام, قيمت, توضيحات, فايل ضميمه, گالري فايل, پین کد, نظرات مشتريان و آمار فروش و مشاهده شود.

کاربران شما مي توانند سفارش های خود را با قرار دادن در سبد خريد و تاييد, براي شما ارسال کنند. سفارش ارسال شده به شما فاکتوري به همراه نام, شماره موبايل, نام کاربري تلگرامي مشتري و لیست سفارش خواهد بود(دریافت آدرس به صورت دستی و یا گوگل مپ در صورت تنظیم) *** کليه نقل و انتقالات مالي در فروشگاه با هماهنگي شما و
پرداخت مستقيم به حساب مالي شما(مانند کارت به کارت, استفاده از لينک شخصي درگاه پرداخت و یا درگاه پرداخت شخصی زرین پال) انجام خواهد گرفت و تلگرامارکت هيچ گونه واسطه گري و دخالت در امور مالي شما ندارد.

فروشگاه شما با امکان اضافه شدن به گروه ها و کانال می تواند ابزاری قدرتمند برای ساخت شبکه تبلیغاتی باشد. ابزار های موجود در فروشگاه برای شما این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید با کمترین هزینه, پیام و تبلیغ کالا/خدمات خود را در گروه های عضو شده نشر دهید. همچنین با اضافه کردن ربات فروشگاه به کانال خود می توانید پست های کانال خود را مدیریت کنید و کالا/خدمات خود را تبلیغ نمایید.

*** برخی از ابزار و امکانات فروشگاه:

تعطيل کردن فروشگاه براي توقف دريافت سفارش به مدت محدود.

امکان شخصي سازي آيکون ها و محيط کاربري فروشگاه.

ارسال پیام جمعی به تمامی کابران و گروه هایی که مارکت شما در آن عضو می باشد.

نمایش کالا/خدمات به صورت دسته بندی های پیش فرض.

جستجو در میان پوشه ها و کالا/ خدمات.

و ده ها ابزار و امکانات مفید که در جهت ایجاد محیطی خلاق و شخصی طراحی شده اند.

. *** برخی از آخرین امکانات اضافه شده به فروشگاه :

بخش قرعه کشی: با استفاده از گزینه "قرعه کشی" در منوی اصلی و مشخص کردن تعداد برندگان می توانید از میان کاربرانتان قرعه کشی به عمل آورید. هر قلم خرید برای کاربرانتان یک امتیاز به حساب می آید.

عضویت در کانال همزمان با فروشگاه: پس از ثبت کانال خود در فروشگاه با فعال سازی دکمه "عضویت در کانال همزمان با فروشگاه" می توانید کاربرانتان را برای استفاده از ربات, ملزوم به عضویت در کانال خود کنید. برای این منظور به آدرس زیر در فروشگاه خود مراجعه کنید.

مدیریت ادمین: این گزینه که از بخش "تنظیمات" قابل دسترسی هست این امکان را به شما می دهد که تا 16 حساب کاربری را به عنوان ادمین فروشگاه خود اضافه کنید و محدوده دسترسی ادمین ها را مشخص کنید تا به صورت کنترل شده امکانات فروشگاه را با ادمین های خود به اشتراک بگذارید.

برای ساخت فروشگاه خود می توانید در 6 قدم از طریق ربات Telegra_Market_bot[at] اقدام نمایید. ساخت فروشگاه رايگان و استفاده از آن تا 2 هفته جهت تست اولیه رايگان خواهد بود و از آن پس ماهیانه مبلغ 15 هزار تومان هزینه فعال سازی خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مهرداد مظفری
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.